Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 09:28Jessie, jag tror på att dejta fler hellre än färre med inställningen att allt man gör får en att växa som person. Visst finns det liten risk att man blir bitter men de flesta är anständigt folk. I värsta fall får man en bra och/eller skrämmande historia a
Jessie, jag tror på att dejta fler hellre än färre med inställningen att allt man gör får en att växa som person. Visst finns det liten risk att man blir bitter men de flesta är anständigt folk. I värsta fall får man en bra och/eller skrämmande historia a
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 18:40Jag vill ha käääääääääärleeeek!
Jag vill ha käääääääääärleeeek!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:48Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:34Känns som att jag väntat för länge på någon som har gått... 🙁
Känns som att jag väntat för länge på någon som har gått... 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:38There will be somone there for you...belive me..someone,somewhere..
There will be somone there for you...belive me..someone,somewhere..
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:38Den som väntar på någon som gått behöver inte vänta längre 🙁
Den som väntar på någon som gått behöver inte vänta längre 🙁
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:39Jag vill inte vänta, jag vill NU NU NU!
Jag vill inte vänta, jag vill NU NU NU!
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:53Men ja håller me om att det är svårt,för de ska lixom stämma ochså..mitt ex..om man backar klockan många år...hon va söt o sexig..men när hennes rätta ja kom fram,ville inte ja va med längre...jaja,de var då,det..men håller ni med om att...man blir van o
Men ja håller me om att det är svårt,för de ska lixom stämma ochså..mitt ex..om man backar klockan många år...hon va söt o sexig..men när hennes rätta ja kom fram,ville inte ja va med längre...jaja,de var då,det..men håller ni med om att...man blir van o
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:59Den som väntar på något gott blir aldrig fet. Man får hitta det positiva som finns. 🙂
Den som väntar på något gott blir aldrig fet. Man får hitta det positiva som finns. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 21:06*skrattar*
*skrattar*