Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 13:02Spännande koncept att få kvitto på att man är odejtbar... :/
Spännande koncept att få kvitto på att man är odejtbar... :/
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 16:21De va väldigt va lla vill träffa ngn,helt plötsligt...jag har jättebra grannar på landet..vi träffas o pratar o skrattar..men,när pratstunden är SLUT..då går ja in på min tomt in i stugan o där e det bara jag....då känns det..men,men..o de där me dejtings
De va väldigt va lla vill träffa ngn,helt plötsligt...jag har jättebra grannar på landet..vi träffas o pratar o skrattar..men,när pratstunden är SLUT..då går ja in på min tomt in i stugan o där e det bara jag....då känns det..men,men..o de där me dejtings
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 22:55Ja, det var ju lite det jag tänkte med Andreas, det är därför jag verkligen undrar hur tusan en dejtingsida kan ha dejtgaranti och vad den innebär i praktiken? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Ja, det var ju lite det jag tänkte med Andreas, det är därför jag verkligen undrar hur tusan en dejtingsida kan ha dejtgaranti och vad den innebär i praktiken? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 22:57Garantin innebär att om man inte lyckas finna någon dejt, offrar sig ägaren av webplatsen att gå med på dejt.
Garantin innebär att om man inte lyckas finna någon dejt, offrar sig ägaren av webplatsen att gå med på dejt.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 22:58Hmm... starta dejtingsite kanske? *snilleblixtar*
..och sen finns det inga brudar på sidan EGENTLIGEN utan alla "stackars män" som tyvärr inte fått något svar på ett par veckor får deja mig, som kan tänka mig att ställa upp och offra mig - för den goda sa
Hmm... starta dejtingsite kanske? *snilleblixtar*
..och sen finns det inga brudar på sidan EGENTLIGEN utan alla "stackars män" som tyvärr inte fått något svar på ett par veckor får deja mig, som kan tänka mig att ställa upp och offra mig - för den goda sa
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:00Jessie, är du säker på att du vill dejta alla som reggar sig på din dejtingsite? Det kan ju vara en del av tvivelaktig kvalitet som du tvingas ut och dejta då... 😉
Jessie, är du säker på att du vill dejta alla som reggar sig på din dejtingsite? Det kan ju vara en del av tvivelaktig kvalitet som du tvingas ut och dejta då... 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:02Mattias: Jag får väl anställa någon som får ta de som jag sållat bort då? 😉
Men allvarligt talat så har jag och en tjejkompis funderat rätt mycket på det där - vilket som egentligen är bäst? Att dejta MÅNGA för att lyckas vaska fram EN riktig stjärna, e
Mattias: Jag får väl anställa någon som får ta de som jag sållat bort då? 😉
Men allvarligt talat så har jag och en tjejkompis funderat rätt mycket på det där - vilket som egentligen är bäst? Att dejta MÅNGA för att lyckas vaska fram EN riktig stjärna, e
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:10Jag vill se den anställningsannonsen! "Sökes: Kvinnor som kan tänka sig träffa de stolpskott till karlar som jag inte vill befatta mig med. Marknadsmässig lön och goda möjligheter till avancemang. (När väl jag haffat någon guldklimp.)"
Jag vill se den anställningsannonsen! "Sökes: Kvinnor som kan tänka sig träffa de stolpskott till karlar som jag inte vill befatta mig med. Marknadsmässig lön och goda möjligheter till avancemang. (När väl jag haffat någon guldklimp.)"
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:14Men Mattias då?! Klart man inte skulle uttrycka sig så? Dessutom är det ju inte direkt så att alla vi tjejer har samma smak och VILL ha samma män heller. Alltså kommer anställningsintervjun gå ut på att hitta tjejer som gillar ANDRA typer av män än vad ja
Men Mattias då?! Klart man inte skulle uttrycka sig så? Dessutom är det ju inte direkt så att alla vi tjejer har samma smak och VILL ha samma män heller. Alltså kommer anställningsintervjun gå ut på att hitta tjejer som gillar ANDRA typer av män än vad ja
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:14Jag tror på att leta lite utanför de sökkriterier man själv helst vill använda sig av, men inte att dejta kreti och pleti bara för dejtandets skull. Sedan beror det lite på hur mycket av ens energi som ska läggas ner i varje dejt, men skulle det inte känn
Jag tror på att leta lite utanför de sökkriterier man själv helst vill använda sig av, men inte att dejta kreti och pleti bara för dejtandets skull. Sedan beror det lite på hur mycket av ens energi som ska läggas ner i varje dejt, men skulle det inte känn