Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är klart du kan uttrycka dig så, och sen låter du arbetsförmedlingen skicka stackars arbetslösa kvinnor till dig för utvärdering. Hm, iofs skulle du kunna låta dem skicka arbetslösa män till dig direkt istället. *briljant idé* 😉

Jag får ju ständigt höra att jag har "för höga krav" (whatever that means?!?) och eller FEL sökkriteria. Konstigt tycker jag som ju bara vill träffa någon som uppfyller två krav:

1) attraherar just mig
2) är intelligent och intressant nog att hålla mig a

Jessie, om du är ute efter ett seriöst förhållande tror jag du ska sålla ganska hårt vilka du dejtar. Annars är risken att du till slut jämför alla nya dejter med alla tidigare dejter, och om den nya dejten inte är bättre än ALLA tidigare dejter på precis

Mattias: Jag har lite svårt att se hur man går från "arbetsintervju-mode" till "ähvafan, det här är en DEJT egentligen-mode" men... lös DET lilla problemet bara så har du en idé jag kanske kan ställa upp på? 😉

Leif: eller så blir det tvärtom - ja, okej, han är ju inte direkt vad jag söker, men han är ju såååå mycket bättre än mina senaste 20 dejter så jag tror jag behåller den här?!? *skrattar*

Jessie, problemet är bara att du aldrig kommer hitta någon som är bättre än dina 20 tidigare dejter på ALLA punkter. Det är väl relativt lätta att hitta någon som är bättre generellt sett, men att hitta någon som är bättre på precis varende punkt... nja,

Alltså, det finns för många "fiskar i havet" så vi är aldrig nöjda. Tror det är därför det finns så många singlar i Sthlm, utbudet är för stort. Det finns alltid någon snyggare, någon med bättre jobb osv. Till slut vet man nästan inte vad man letar efter

jag vill ha pirrkänslan i magen;)

Jessie, AF har ju då redan satt upp tid och plats för mötet, så det räcker väl med att du startar igång en aktivitet så blir det en dejt... eller? 😉

Om du dejtar för mycket så blir du kanske dejt-oholic. Då är det dags att gå med i Anonyma Dejterister (

Jag dejtar ju inte alls för tillfället. (#)
Dessutom är utbudet snart sagt obefintligt där jag bor.
Sådeså.