Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 17:49Christoffer: Utveckla! 🙂
Christoffer: Utveckla! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 17:58Jag har provat match en gång. Dyrast och minst aktivitet, dvs inga mail.
Jag har provat match en gång. Dyrast och minst aktivitet, dvs inga mail.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 18:00Sidor jag testat som funkar så att säga *hrm*
Mötesplatsen
E-kontakt
Netlog
Happypancake (Testat men inte dejtat någon)
En till, skriver in den när jag kommer på vad den heter....Har testat andra också men dom gillade jag inte.. Nu är det cirka
Sidor jag testat som funkar så att säga *hrm*
Mötesplatsen
E-kontakt
Netlog
Facebook
Happypancake (Testat men inte dejtat någon)
En till, skriver in den när jag kommer på vad den heter....
Har testat andra också men dom gillade jag inte.. Nu är det cirka
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 18:05*filosoferar* Vad menas egentligen med att en dejtingsida "funkar"? Det kan väl inte vara att man träffar den rätte, i så fall borde ju ingen av dem funka eftersom vi alla är här...
*filosoferar* Vad menas egentligen med att en dejtingsida "funkar"? Det kan väl inte vara att man träffar den rätte, i så fall borde ju ingen av dem funka eftersom vi alla är här...
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 18:11Ok om den funkar så har man åtminstonde lyckats dejta en eller flera på sidan, hitta den rätte kan vara svårt men går säkert det också.
Ok om den funkar så har man åtminstonde lyckats dejta en eller flera på sidan, hitta den rätte kan vara svårt men går säkert det också.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:27Jag vill träffa en partner för att ösa och slösa all den kärlek jag har inom mig på, och få den besvarad. När jag läser det inser jag det kan verka skrämmande för en potentiell partner, jag själv skulle tycka det var lite för mycket, för stort men men, kä
Jag vill träffa en partner för att ösa och slösa all den kärlek jag har inom mig på, och få den besvarad. När jag läser det inser jag det kan verka skrämmande för en potentiell partner, jag själv skulle tycka det var lite för mycket, för stort men men, kä
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:33Det är inte skrämmande, nog vad många av oss här inne vill!
Det är inte skrämmande, nog vad många av oss här inne vill!
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 22:02Saknar någon att prata med. Blir så tyst när barnen gått och lagt sig.
Dela glädje och uppleva saker tillsammans. Mys är inte fel heller. 😉På tal om dajtingsiter så:
Spray - går inte att söka på och förvirrande. Får några gratismails i alla fall.
Happy
Saknar någon att prata med. Blir så tyst när barnen gått och lagt sig.
Dela glädje och uppleva saker tillsammans. Mys är inte fel heller. 😉
På tal om dajtingsiter så:
Spray - går inte att söka på och förvirrande. Får några gratismails i alla fall.
Happy
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 11:03Jag vill träffa en partner nu för nu är jag less på mig själv. Vill ha någon annan att samtala med, planera med, umgås med, äta med, mysa med, älska med... ja listan kan göras väldigt lång. Kan säga att jag just nu känner mig ganska desperat oxå 🙁
Jag vill träffa en partner nu för nu är jag less på mig själv. Vill ha någon annan att samtala med, planera med, umgås med, äta med, mysa med, älska med... ja listan kan göras väldigt lång. Kan säga att jag just nu känner mig ganska desperat oxå 🙁
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 12:57Är det någon som har testat FirstDate.com?
Jag tycker det låter lite konstigt det där med "dejtgaranti", blir man påprackad en dejt om man inte kan hitta någon själv och VILKA är de "stackarna" som man blir påprackad då liksom??Eller får man bara penga
Är det någon som har testat FirstDate.com?
Jag tycker det låter lite konstigt det där med "dejtgaranti", blir man påprackad en dejt om man inte kan hitta någon själv och VILKA är de "stackarna" som man blir påprackad då liksom??
Eller får man bara penga