Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 23:50Den här låten fick igång tankarna på vägen hem efter kvällspasset
http://www.youtube.com/watch?v=GvNel63ChA4
Den här låten fick igång tankarna på vägen hem efter kvällspasset
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 00:00Den är bra den Camilla 😀
Den är bra den Camilla 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 08:37Han sjunger ju på utrikiska, förstår ingenting 😉
Han sjunger ju på utrikiska, förstår ingenting 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 08:51Jag tycker man förstår andemeningen rätt bra även om den är på utrikiska... 🙂
Jag tycker man förstår andemeningen rätt bra även om den är på utrikiska... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 09:42Pia: Jag kan också rekommendera HappyPancake, även om jag börjar tröttna. Nej jag är inte desperat bara less...
Pia: Jag kan också rekommendera HappyPancake, även om jag börjar tröttna. Nej jag är inte desperat bara less...
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 11:39Jag vill återigen påminna om att www.prisondate.se är gratis. Och man ska ju inte dissa nåt man inte har testat.
Jag vill återigen påminna om att http://www.prisondate.se är gratis. Och man ska ju inte dissa nåt man inte har testat.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 12:17Haha Johanna!! Tack för tipset, men just det tror jag att jag hoppar över även om jag normalt tror stenhårt på att man inte ska dö nyfiken... 😉
Haha Johanna!! Tack för tipset, men just det tror jag att jag hoppar över även om jag normalt tror stenhårt på att man inte ska dö nyfiken... 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 16:29Jag saknar mest någon att mysa med. Ligga i soffan en fredag eller lördag när jag inte har lust att gå ut och festa och bara glo på en rulle med. Någon som gör att man slipper vakna i tom stor säng ensam. Någon att värma på vintern (är väldigt varmblodig
Jag saknar mest någon att mysa med. Ligga i soffan en fredag eller lördag när jag inte har lust att gå ut och festa och bara glo på en rulle med. Någon som gör att man slipper vakna i tom stor säng ensam. Någon att värma på vintern (är väldigt varmblodig
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 16:58E-Kontakt funkar bra dock inte gratis.. Iofs några år sedan jag testade dejting sidorna men funkade bra då.
E-Kontakt funkar bra dock inte gratis.. Iofs några år sedan jag testade dejting sidorna men funkade bra då.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 17:22Jag provade match.com tills jag kom på att det var djävulens påfund.
Jag provade match.com tills jag kom på att det var djävulens påfund.