Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 19:49Christoffer: Get your point!
Christoffer: Get your point!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 19:53Anna: Tack vad gulligt av dig. Den värmer även på avstånd, så syftet gick fram.
Linda: Ja, ibland känns det lite sådär...
Anna: Tack vad gulligt av dig. Den värmer även på avstånd, så syftet gick fram.
Linda: Ja, ibland känns det lite sådär...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 22:05En kalla säng botas med ett värmekrus a la mormor 😉
Fixas i samband med thekokning som startar nu. Men om jag hade en partner så kunde han fixa både the och sängvärmen. Suck! 🙁
En kalla säng botas med ett värmekrus a la mormor 😉
Fixas i samband med thekokning som startar nu. Men om jag hade en partner så kunde han fixa både the och sängvärmen. Suck! 🙁
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 22:13Varma sockar är också bra 🙂 I brist på någon annans kalla fötter alltså.
Varma sockar är också bra 🙂 I brist på någon annans kalla fötter alltså.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 22:15Men alltså, jag tycker om när det är varmt när jag kryper ner i sängen. Jag kan tom sitta ovanpå täcke några minuter för att känna värmen sen när jag kryper ner.
Mina föräldrar har såna däringa värmefiltar, de heter sleeping partner.......
Men alltså, jag tycker om när det är varmt när jag kryper ner i sängen. Jag kan tom sitta ovanpå täcke några minuter för att känna värmen sen när jag kryper ner.
Mina föräldrar har såna däringa värmefiltar, de heter sleeping partner.......
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 22:17Själv vill jag gärna ha lite kallt i sängen precis när man kryper ner så att det blir varmare sen. Men allra bäst om man får hjälp med uppvärmningen förstås! 😉
Själv vill jag gärna ha lite kallt i sängen precis när man kryper ner så att det blir varmare sen. Men allra bäst om man får hjälp med uppvärmningen förstås! 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 22:27Jag går på Lindas linje vad det gäller kyla/värme..
Jag går på Lindas linje vad det gäller kyla/värme..
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 23:55Jag vill ha en varm säng, men allra helst en varm kropp att krypa intill under täcket....
Jag vill ha en varm säng, men allra helst en varm kropp att krypa intill under täcket....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 02:13Jag vill ha någon att dela min tillvaro med för att... tja... nyligen har man fått veta att man är en fantastisk älskare 🙂 Och men vill ju inte vara självisk... så man behöver någon att dela med sig till 😀
(dagens lilla egotripp)
I övrigt, jösses vad
Jag vill ha någon att dela min tillvaro med för att... tja... nyligen har man fått veta att man är en fantastisk älskare 🙂 Och men vill ju inte vara självisk... så man behöver någon att dela med sig till 😀
(dagens lilla egotripp)
I övrigt, jösses vad
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:19Härligt Andreas! Sådana egotrippar behöver man verkligen ibland! 😀 (Bra marknadsföringsstrategi förresten ;))
Härligt Andreas! Sådana egotrippar behöver man verkligen ibland! 😀 (Bra marknadsföringsstrategi förresten ;))