Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:23hihi att berätta att man är en fantastisk älskare kan ju ha motsatt effekt också att förväntningarna blir för stora.... Därför berättar jag aldrig att jag är en fantastisk älskare 😉
Dagens dåliga skämt.....
hihi att berätta att man är en fantastisk älskare kan ju ha motsatt effekt också att förväntningarna blir för stora.... Därför berättar jag aldrig att jag är en fantastisk älskare 😉
Dagens dåliga skämt.....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:28Jörgen: Hahaha (t+)
För att tillföra lite seriositet till resonemanget vill jag bara påpeka att man ju är två om att göra det fantastiskt, ingen är väl en fantastisk älskare på egen hand?!
EDIT: Haha! Såg just hur det kan läsas. Och på egen HAND kanske
Jörgen: Hahaha (t+)
För att tillföra lite seriositet till resonemanget vill jag bara påpeka att man ju är två om att göra det fantastiskt, ingen är väl en fantastisk älskare på egen hand?!
EDIT: Haha! Såg just hur det kan läsas. Och på egen HAND kanske
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:31Linda (t+)
Nä klart man måste funka ihop för att man ska bli/vara en fantastisk älskare.
Linda (t+)
Nä klart man måste funka ihop för att man ska bli/vara en fantastisk älskare.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:14Linda, antar att det som kan göra en fantastisk skulle kunna vara lyhördhet till den andra samt en gnutta kreativitet.
Hur som helst var det inte jag själv som kom på det så hennes bedömning får stå för henne 🙂
Linda, antar att det som kan göra en fantastisk skulle kunna vara lyhördhet till den andra samt en gnutta kreativitet.
Hur som helst var det inte jag själv som kom på det så hennes bedömning får stå för henne 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 11:15Andreas: Absolut, jag tvivlade inte på dig 😉
Andreas: Absolut, jag tvivlade inte på dig 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 16:34Usch man borde sluta läsa här, känner sig ju ännu mer ensam än vad man är.
Usch man borde sluta läsa här, känner sig ju ännu mer ensam än vad man är.
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 17:26Lite svårt att veta om man är fantastisk eller bara sisådär när man inte vet om partnern är ärlig i omdömet eller inte. Har aldrig hört att jag är nummer sju eller åtta i skalan.
Fast jag behöver inte vara nummer ett. Bara jag får göra det igen 😉
Lite svårt att veta om man är fantastisk eller bara sisådär när man inte vet om partnern är ärlig i omdömet eller inte. Har aldrig hört att jag är nummer sju eller åtta i skalan.
Fast jag behöver inte vara nummer ett. Bara jag får göra det igen 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2010, 18:49Henrik L: Om du får göra det igen var du inte helt värdelös iaf. *flinar*
Henrik L: Om du får göra det igen var du inte helt värdelös iaf. *flinar*
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 23:38Jag vill träffa en partner nu!
För jag vill inte sitta ensam i soffan
Jag vill inte vara själv om att ha varit ute i naturen o njutit av det fina vädret
Jag vill inte vara själv om att planera var nästa sköna promenad ska görasJag är trött på att vara s
Jag vill träffa en partner nu!
För jag vill inte sitta ensam i soffan
Jag vill inte vara själv om att ha varit ute i naturen o njutit av det fina vädret
Jag vill inte vara själv om att planera var nästa sköna promenad ska göras
Jag är trött på att vara s
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 23:45Pia happypancake är 100% gratis och verkar vara vettigt folk... http://www.happypancake.com/StartPage.aspx
E-Kontakt och alla dom säger registrera gratis mm och visst det är gratis att regga men för att ha nytta av det så måste man uppgradera sitt medlem
Pia happypancake är 100% gratis och verkar vara vettigt folk... http://www.happypancake.com/StartPage.aspx
E-Kontakt och alla dom säger registrera gratis mm och visst det är gratis att regga men för att ha nytta av det så måste man uppgradera sitt medlem