Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:20Jag är bara lite överraskad för jag har verkligen inte känt så tidigare. I morgon ska jag hämta min dotter så då får jag kramas och pussas en massa i alla fall. Fysisk beröring är inte att underskattas.
Jag orkar inte "leta" och dejta. Visst kan det var
Jag är bara lite överraskad för jag har verkligen inte känt så tidigare. I morgon ska jag hämta min dotter så då får jag kramas och pussas en massa i alla fall. Fysisk beröring är inte att underskattas.
Jag orkar inte "leta" och dejta. Visst kan det var
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:43Ja Kat, tänk om man kunde hoppa fram till den perioden på studs. Det skulle vara skönt! Ibland.. eller.. då missar man ju den där första känslan av att falla fritt och inte ens riktigt veta om det blir nåt, men hoppas så in i norden.. som faktiskt kan var
Ja Kat, tänk om man kunde hoppa fram till den perioden på studs. Det skulle vara skönt! Ibland.. eller.. då missar man ju den där första känslan av att falla fritt och inte ens riktigt veta om det blir nåt, men hoppas så in i norden.. som faktiskt kan var
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 18:38haha Jessie (t+) kan bara hålla med om det ni skrivit...
haha Jessie (t+) kan bara hålla med om det ni skrivit...
Quote from Fredric Lagerström on 28 September 2010, 19:18Det finns kanske ett uppdämt behov att gå på terapi hos dR Håkan med?
Att få gå in bakom hans traperi osv.. 😉Vart har dR Håkan tagit vägen? Har han osinglat sig? Springar han bara ultror hela dagarna och nätterna?
Det finns kanske ett uppdämt behov att gå på terapi hos dR Håkan med?
Att få gå in bakom hans traperi osv.. 😉
Vart har dR Håkan tagit vägen? Har han osinglat sig? Springar han bara ultror hela dagarna och nätterna?
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 19:29Oj,vilka fyndiga svar ni öser på med här...
Ja trivs som singel,men åker alltid ut ensam till landet..de är ju mammas o pappas...pappa är i himlen sen -94..o mamma börjar bli gammal o frussen..klart som korvspad ja skulle villa ha med mig ngn enkel rar N
Oj,vilka fyndiga svar ni öser på med här...
Ja trivs som singel,men åker alltid ut ensam till landet..de är ju mammas o pappas...pappa är i himlen sen -94..o mamma börjar bli gammal o frussen..klart som korvspad ja skulle villa ha med mig ngn enkel rar N
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:57Jag kan inte tala för alla men jag behöver någon typ av kontinuerlig uppmärksamhet och fysisk beröring. Även om man ibland verkligen behöver "egentiden" för att bara vara ensam med sig själv.
Bara känna en persons närhet och andetag när man vaknar upp mi
Jag kan inte tala för alla men jag behöver någon typ av kontinuerlig uppmärksamhet och fysisk beröring. Även om man ibland verkligen behöver "egentiden" för att bara vara ensam med sig själv.
Bara känna en persons närhet och andetag när man vaknar upp mi
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 10:22@Christoffer. De där var bra skrivet. snacka om att slå huvet på spiken! Det är oftast det enkla som saknas när man är singel, att det bara finns nån där. *kände mig plötsligt väldigt ensam*
@Christoffer. De där var bra skrivet. snacka om att slå huvet på spiken! Det är oftast det enkla som saknas när man är singel, att det bara finns nån där. *kände mig plötsligt väldigt ensam*
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 11:01+1 på Christoffer!
+1 på Christoffer!
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 19:41Jaha, då var tallriken (singular) diskad och torkad. Nu är det soffläge med alldeles för mycket svängrum och om någon timme så väntar en kall säng. Härligt med kväll.
Jaha, då var tallriken (singular) diskad och torkad. Nu är det soffläge med alldeles för mycket svängrum och om någon timme så väntar en kall säng. Härligt med kväll.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 19:48Christoffer>> Skickar en kram till dig så kanske du känner dig lite mindre ensam i soffan 🙂
Christoffer>> Skickar en kram till dig så kanske du känner dig lite mindre ensam i soffan 🙂