Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:50ja tjejer ni är så rätt på bara (#) vart tog romantiken vägen?
men ni har missuppfattat hela grejjen
först lite kärlek sedan slide-and-roll
ett sätt sova lite skönt för sig själv efteråt, kapish?
ja tjejer ni är så rätt på bara (#) vart tog romantiken vägen?
men ni har missuppfattat hela grejjen
först lite kärlek sedan slide-and-roll
ett sätt sova lite skönt för sig själv efteråt, kapish?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:58Roll och slide låter bra...har alltid varit en bra strategi...om man varit gift för länge är det snarare Gas-lift and laugh som gäller
Roll och slide låter bra...har alltid varit en bra strategi...om man varit gift för länge är det snarare Gas-lift and laugh som gäller
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 00:14Vänner, jag har fört er bakom ljuset
Hug and roll heter det ju, se självahttp://www.youtube.com/watch?v=j0eStJlnNKo
Vänner, jag har fört er bakom ljuset
Hug and roll heter det ju, se själva
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 06:24E nog fortfarande mer på Lenas linje då 😉
E nog fortfarande mer på Lenas linje då 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:24slide in....slide out...fan värsta Karte Kid
slide in....slide out...fan värsta Karte Kid
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:29att ligga på rulle är annars väldigt fint;)
att ligga på rulle är annars väldigt fint;)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:31Jag kan dra...det är bara härligt och ha någon på rulle!
Jag kan dra...det är bara härligt och ha någon på rulle!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:33Inte för snabbt bara....jag har ingen racer....
Inte för snabbt bara....jag har ingen racer....
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:36jag tar MTB ....fast då är kanske du snabbare...
jag tar MTB ....fast då är kanske du snabbare...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:38Hmmm en rulle med mtb:n... hoppas att du har bra lerräns på dina däck så att jag blir riktit smutsig om jag ska ligga bakom...
Hmmm en rulle med mtb:n... hoppas att du har bra lerräns på dina däck så att jag blir riktit smutsig om jag ska ligga bakom...