Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 17:46Jag läser hellre Runners World.
Jag läser hellre Runners World.
Quote from ellen olsson on 4 September 2008, 23:06Lisa: Vaxar du ramarna? Isåfall så kanske jag borde försöka flytta Mölndal lite närmare... 😉
Lisa: Vaxar du ramarna? Isåfall så kanske jag borde försöka flytta Mölndal lite närmare... 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 07:36Fredrik, vill du att jag skall vaxa din ramar??
Ja då får du allt flytta Mölndal lite närmare....
Fredrik, vill du att jag skall vaxa din ramar??
Ja då får du allt flytta Mölndal lite närmare....
Quote from ellen olsson on 5 September 2008, 07:43Jag försöker klura ut hur man gör det på bästa sätt. Det verkar knepigt. Hur mycket sprängmedel ska man ta? Vilket sprängmedel är bäst? 😉
Jag försöker klura ut hur man gör det på bästa sätt. Det verkar knepigt. Hur mycket sprängmedel ska man ta? Vilket sprängmedel är bäst? 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:03Fråga de i Kiruna.
Fråga de i Kiruna.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:14Nej nej! Ändra vattendomen och höj Vänern, låt sjön sedan tömmas ordentligt på våren. Stå sedan med en lyftpråm nere i hamnen och plocka upp de hus som flyter. MEN flytta nu INTE GTB- närmare STH!! Det är bra om ni håller baksidan där den ska vara 😉
Nej nej! Ändra vattendomen och höj Vänern, låt sjön sedan tömmas ordentligt på våren. Stå sedan med en lyftpråm nere i hamnen och plocka upp de hus som flyter. MEN flytta nu INTE GTB- närmare STH!! Det är bra om ni håller baksidan där den ska vara 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:14Släpp förtöjningarna till Hisingen och skicka till Stockholm.
Du kan åka med som lots med din GPS.
Släpp förtöjningarna till Hisingen och skicka till Stockholm.
Du kan åka med som lots med din GPS.
Quote from ellen olsson on 5 September 2008, 08:18Stockholm ligger på baksidan. Vädersystemen kommer till framsidan först...
Stockholm ligger på baksidan. Vädersystemen kommer till framsidan först...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 08:39Jag håller med om emigrationsiden!!
Bara det finns leriag partier jag kan hålla till i!!
Jag håller med om emigrationsiden!!
Bara det finns leriag partier jag kan hålla till i!!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 09:00Nja Sillträsk kan vi undvika! så lite sprängmedel ditåt är ok...
Nja Sillträsk kan vi undvika! så lite sprängmedel ditåt är ok...