Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:35Min allra första nätdejt hade jag på soffavdelningen på IKEA! Det ni!
Min allra första nätdejt hade jag på soffavdelningen på IKEA! Det ni!
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:39Visade det sig vara en soffpotatis? 🙂
Visade det sig vara en soffpotatis? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:41🙂 Nä, men nån höjdare var det inte. Råkade dessutom springa på min jobbarkompis på vägen ut - det har vi skrattat gott åt många ggr sen...
🙂 Nä, men nån höjdare var det inte. Råkade dessutom springa på min jobbarkompis på vägen ut - det har vi skrattat gott åt många ggr sen...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:09JAg vill träffa någon som delar något av mina intressen... tänk o få ligga i sängen o läsa kadens elelr titta på 2009 års modeller av shimano xtr... Sintesi ramar och senaste snacket från Happy mtb....
Eller bara någon o hålla i ahnden på en lång mysig h
JAg vill träffa någon som delar något av mina intressen... tänk o få ligga i sängen o läsa kadens elelr titta på 2009 års modeller av shimano xtr... Sintesi ramar och senaste snacket från Happy mtb....
Eller bara någon o hålla i ahnden på en lång mysig h
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:13Stämde nästan på mig. Men tyvärr, det är Campagnolo väcker mest känslor.
Stämde nästan på mig. Men tyvärr, det är Campagnolo väcker mest känslor.
Quote from ellen olsson on 4 September 2008, 09:14Om du kommer till Mölndal så kan du få läsa ännu bättre tidningar och hjälpa mig att bygga ihop min nya hardtail med carbonram. 🙂
Om du kommer till Mölndal så kan du få läsa ännu bättre tidningar och hjälpa mig att bygga ihop min nya hardtail med carbonram. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:36Klart man vill ha någon som delar ens intressen.
Jag vill ha någon att sätta världen i flammor med, och hålla i hand emedan vi värmer oss framför den falnande glöden av civilisationen.
Klart man vill ha någon som delar ens intressen.
Jag vill ha någon att sätta världen i flammor med, och hålla i hand emedan vi värmer oss framför den falnande glöden av civilisationen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:37Åhhh Fredrik!!
Det lät ju underbart ;)!!
Hmmm mölndal ligger ju lite off bara...
Åhhh Fredrik!!
Det lät ju underbart ;)!!
Hmmm mölndal ligger ju lite off bara...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:49Sånt snuskprat! Man känner sig nästan som en gluttare... mer! 🙂
Lisa, vad sägs om inredning? 😉
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/02/stolmen-bike-rack.html
Sånt snuskprat! Man känner sig nästan som en gluttare... mer! 🙂
Lisa, vad sägs om inredning? 😉
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/02/stolmen-bike-rack.html
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 10:39JAg gillar vekligen ditt sinne för inredning Eric. Du är välkommen hem till mig för lite home styling när helst du känner för det!!!
JAg gillar vekligen ditt sinne för inredning Eric. Du är välkommen hem till mig för lite home styling när helst du känner för det!!!