Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:28Det finns inget IKEA i Gränna, men väl på A6 i Jönköping. Älmhult?
Det finns inget IKEA i Gränna, men väl på A6 i Jönköping. Älmhult?
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 20:31Jag vet. Kollar bara lite försynt om det är jag eller IKEA som drar mest (H)
Jag vet. Kollar bara lite försynt om det är jag eller IKEA som drar mest (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:42Heheh! Nån har slagit på charmen lite extra ser jag det 😉
Heheh! Nån har slagit på charmen lite extra ser jag det 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 00:49Haha jag var på IKEA-dejt en gång. Det blev inte så jättebra tyvärr. Men det kan säkert funka lite beroende på vad man är för typ av personer ^^
Han är dock en god vän nu=)
Haha jag var på IKEA-dejt en gång. Det blev inte så jättebra tyvärr. Men det kan säkert funka lite beroende på vad man är för typ av personer ^^
Han är dock en god vän nu=)
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 11:03gaaaahh, kompisträsket, ett gigantiskt vattenhinder som t o m Brimin Kiprop Kipruto har svårigheter med...
gaaaahh, kompisträsket, ett gigantiskt vattenhinder som t o m Brimin Kiprop Kipruto har svårigheter med...
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 11:57Äh, man har vant sig vid kompisträsket, och där finns faktiskt hemliga stigar som gör att man kan ta sig ur det, det gäller bara att hitta dem, vilket handlar en hel del om tur dessvärre.
Äh, man har vant sig vid kompisträsket, och där finns faktiskt hemliga stigar som gör att man kan ta sig ur det, det gäller bara att hitta dem, vilket handlar en hel del om tur dessvärre.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:15IKEA-dejt ?
Är det nåt man måste skruva ihop med insex-nyckel ?
Jag föredrar mina dejter färdigmonterade.
IKEA-dejt ?
Är det nåt man måste skruva ihop med insex-nyckel ?
Jag föredrar mina dejter färdigmonterade.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:22Det värsta är när det fattas några skruvar.
Det värsta är när det fattas några skruvar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:33Det är en bra idé att lusläsa instruktionerna innan man börjar meka också. Det går så mycket smidigare då
Det är en bra idé att lusläsa instruktionerna innan man börjar meka också. Det går så mycket smidigare då
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:34Eller färdigmonterat med skruv lös.
Eller färdigmonterat med skruv lös.