Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmm... Jag behöver faktiskt en soffa. Köpte både brödrost och vattenkokare häromdagen.
Måndagar är bra dagar att gå på IKEA.

Anna, det gör jag ju men jag har inte träffat på dig ännu.

men Jonas, jag är här, det är bara att komma hit

Per, jag vet inte var i Sverige du bor, men här på IKEA i Gbg är det i stort sett enbart unga par man ser när man går på IKEA. Unga par blandat med en liten mängd medelålders par med barn.

Fast du kanske ser de redan upptagna som presumtiva bättre hälfte

Ohh...Its hotting up in here! 😉
Om det inte är något jag verkligen behöver så går jag ju hellre och strosar på IKEA än på biltema, om det inte är helgen efter löning vill säga. Då är det bäst att hålla sig ifrån alla affärer.

Rasmus, har du tänkt på hu

ikea?!? hänga på ikea?!?!

Håller med sofia! Hänga på IKEA???? Det är ju som att löpa gatlopp mellan barnvagnar, velande par, trötta och griniga ungar samt ointresserad personal (#)

Jo, Johan, det har jag tänkt på en hel del. Särskilt på våren brukar magarna stå i vädret! Gissar att många vill ha sommarbarn och planerar därefter. Eller så tycker flest människor om att ha det mysigt just på hösten... 😉

Jag anspelade nog mest på att man ser det man vill se.

Bara för din skull ska jag räkna fördelningen nästa gång jag kommer till IKEA. En av mina bästa kompisar berättade, utan att jag hade nämnt det tidigare, att han tyckte det var jobbigt att gå runt på IKEA just för att man nästan bara ser unga par. Han är