Quote from Christian Wahlberg on 28 August 2008, 22:52Anna, jag lovar. Om du lovar att det är dig jag gör det för nästa gång.
Anna, jag lovar. Om du lovar att det är dig jag gör det för nästa gång.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:56ge fan i att gå på ikea då? www.ikea.se, shop online?
jag tror förresten också att man har mera ögon för det man grubblar över eller vill se.
ge fan i att gå på ikea då? http://www.ikea.se, shop online?
jag tror förresten också att man har mera ögon för det man grubblar över eller vill se.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 23:03Jaha, nu grubblar man alltså på velande par, barnvagnar, ointreserad personal och griniga ungar... Ok då får jag tänka om, tack för tipset 🙂
Jaha, nu grubblar man alltså på velande par, barnvagnar, ointreserad personal och griniga ungar... Ok då får jag tänka om, tack för tipset 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 23:13hahaha, samma här, när jag tänker efter.. de gravida magarna ser jag aldrig! 😀 å andra sidan går jag aldrig på ikea heller
hahaha, samma här, när jag tänker efter.. de gravida magarna ser jag aldrig! 😀 å andra sidan går jag aldrig på ikea heller
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 23:14Jonas,
Du har mitt hedersord.
Jonas,
Du har mitt hedersord.
Quote from Fredrik Närenfors on 28 August 2008, 23:32Glöm inte soffhörnan Anna (H)
Glöm inte soffhörnan Anna (H)
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 23:57Per,
Soffhörnan, IKEA, måndagkväll. Deal!
Per,
Soffhörnan, IKEA, måndagkväll. Deal!
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 19:42Underbart. Ser verkligen fram emot att mysa i soffhörnan........Men hur ska du ta dig ända upp till Kungens Kurva? Om du börjar cykla nu så kanske du hinner. Ring när du närmar dig Norrköping så kan jag möta upp (H)
Underbart. Ser verkligen fram emot att mysa i soffhörnan........Men hur ska du ta dig ända upp till Kungens Kurva? Om du börjar cykla nu så kanske du hinner. Ring när du närmar dig Norrköping så kan jag möta upp (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:17Per,
Självklart menar jag IKEA Malmö. Allt annat är otänkbart!
Per,
Självklart menar jag IKEA Malmö. Allt annat är otänkbart!
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 20:27Typiskt fruntimmer. Inte vika sig en millimeter. Nåväl det är genom konflikterna man lär känna varandra. Vad sägs om en kompromiss i Gränna?
Typiskt fruntimmer. Inte vika sig en millimeter. Nåväl det är genom konflikterna man lär känna varandra. Vad sägs om en kompromiss i Gränna?