Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...kunna gå på IKEA utan att få ont i hjärtat av sorg över min ensamhet när jag ser alla hundratals unga par som ska sätta bo.

Vänta tio år så tänker du:
Jävla tur jag inte fick ihop det med den.
Hennes karl ser ut att vilja begå alla brott som fanns på stentavlorna

Och jag har plötsligt hamnat i SM-finalen för svåra ord! Undrar vem som ska vinna, kom igen nu bättre kan ni 😉

Jag och tjejkompisen blev irriterade på alla gulliga par i guldsmedsaffären häromdagen, OK avundsjuka då! Så vi gick minsann fram och kollade

...ha någon att dela en flaska vin med till levande ljus imorgon när helgen börjar.

Herredjävlar, efter den här jobbveckan är jag så glad att kunna gömma mig med en pava vin eller en kasse pils utan att behöva vara social med någon annan än min katt.... men ta med en vinare och kom hit nästa helg Helena 🙂

"...kunna gå på IKEA utan att få ont i hjärtat av sorg över min ensamhet när jag ser alla hundratals unga par som ska sätta bo"

Och jag ser inget annat än presumptiva partners när jag går på IKEA och skärskådar alla ensamma kvinnor ur livets alla skikt,

Jösses Per, dom där ser jag överallt.

Jo men skillnaden är att *alla* åker till IKEA. På andra ställen är det bara en viss kategori typ.

"Dom där"?!!? "Vi" är också på Funbeat! Watch out!

..."presumptiva partners när jag går på IKEA och skärskådar alla ensamma kvinnor ur livets alla skikt, som strosar runt där för att förgylla sin vardag "...

Jag ser er här oxå. 😉