Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:18Ah den är riktigt najs.
Jag tänkte nog faktiskt anv tavellistknepet. Har inte kommit så långt ännu bara.
Ah den är riktigt najs.
Jag tänkte nog faktiskt anv tavellistknepet. Har inte kommit så långt ännu bara.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:38var det allt som krävdes, lite cykelporr och ett cykelställ... och jag som hållt på och jönsat med vitt vin, räkor och chokladpraliner på mina dejter. Dags att tänka om helt enkelt... 🙂
var det allt som krävdes, lite cykelporr och ett cykelställ... och jag som hållt på och jönsat med vitt vin, räkor och chokladpraliner på mina dejter. Dags att tänka om helt enkelt... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:50Håkan: Porr!? Damen pratar ju XTR! Det är högklassig erotik... dvs myyycket snyggare porr 😀
Lisa: *Home improvement-Eric spänner på sig bältet och greppar verktygslådan* Ett stycke tavellist...
Håkan: Porr!? Damen pratar ju XTR! Det är högklassig erotik... dvs myyycket snyggare porr 😀
Lisa: *Home improvement-Eric spänner på sig bältet och greppar verktygslådan* Ett stycke tavellist...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:32Home improvement-Eric , jag väntar....
Jag har precis vaxat min giant efter helgens lertur....(H)
Home improvement-Eric , jag väntar....
Jag har precis vaxat min giant efter helgens lertur....(H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:35Läge att ringa Radio Stockholms trafikredaktion o tipsa om den trafikstockning som snart uppstår lokalt i Hagsätra, Lisa 😉
Läge att ringa Radio Stockholms trafikredaktion o tipsa om den trafikstockning som snart uppstår lokalt i Hagsätra, Lisa 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:38Synd att jag inte är hemma o får uppleva den då 😉
Synd att jag inte är hemma o får uppleva den då 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:41Men Lisa...om du läser min Kadens vad skall jag läsa då ?? Ha ha...ok Det ligger nog ett ex Åka skidor och någon båttidning där också....gott kaffe gör jag också!
Men Lisa...om du läser min Kadens vad skall jag läsa då ?? Ha ha...ok Det ligger nog ett ex Åka skidor och någon båttidning där också....gott kaffe gör jag också!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:49och Campa är mera sensuellt på gränsen till erotiskt alltså... eftersom det är italienskt...?
Carina,
inte vara sotis nu, jag har energi så det räcker till dig också 😀😉
och Campa är mera sensuellt på gränsen till erotiskt alltså... eftersom det är italienskt...?
Carina,
inte vara sotis nu, jag har energi så det räcker till dig också 😀
😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:29Vi kan dela på Kadens....
Vi kan dela på Kadens....
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:30ok...ligga med huvudena ihop...
ok...ligga med huvudena ihop...