Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag har några riktigt rejäla traktordäck....hade ett bar tävlingdäck innan men slet ut dem...köpte något för tunga grova nu....men det är kul i leran...

Bra kräng på den då så kör vi!!

....BRA...flinar...riktigt bra!

😀

Aaah, the internets. Där finns lösningen på allt.
http://www.videojug.com/film/how-to-avoid-trapped-arm-whilst-cuddling-in-bed

Roliga filmer! 🙂
Fast ibland kändes det som om de ville ha med någon form av seriositet i en del av dem eller var det seriösa filmer med inslag av ironi hmmm tåls att fundera på.
eller inte.

*dammar av tråden*
Jag känner för första gången sedan jag blev singel att jag faktiskt vill träffa någon. Jag har varit så sjukt nöjd med att vara själv, inte velat ha någon i soffan mer än min dotter och inte förstått hur jag ska kunna "få plats" med någ

Katarina: Det är precis så det känns! Vissa dagar är man helnöjd med att vara singel andra dagar (som idag för mig också) vill man bara ha någon att dela vardagen med, känna trygghet och närhet med osv.

Ja...så är det ju... Vissa dagar vill man ju ha någon brevid sig i soffan...och vissa dagar tycker man det är skönt att bara vara själv skrota runt och vara orakad och se ut som F-N...

Tobias: Men i tryggheten man känner när man har någon ingår ju också att kunna se ut som f*n vissa dagar utan att det gör något. Finns en charm i det också tycker jag 🙂