Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är rätt kass på att laga mat...;) Men visst...det kan nog hända att man gör det oxå... Men äta middag 22 är i senaste laget...;)

Men du, Tobias, det gör inget, för jag kommer att komma hem och upptäcka att "oj! Jag hade visst korv Stroganof rester", så kommer jag att äta den sista portionen som var kvar. Vad ska du äta? 😉

Jag är inte så känslig på kvällen... Antingen blir det pasta med ketchup eller så blir det lite flingor och fil...;)

Toppen! Jag har en fråga till: när jag sade att jag skulle träna sent så svarade du "om min partner accepterar att man vissa helger tränar 6-7 timmar i sträck..." Menar du att du skulle avstå från dina 6-7 timmars träning om en potentiell flickvän inte sj

Tror inte jag skulle avstå dom passen...
Dom passen är väldigt viktiga för att förbereda kroppen för tävlingarna...så skulle jag träffa en tjej som skulle i fråga sätta mitt tränande skulle jag nog få avstå från henne...och hoppas att man träffar någon a

Håller med Tobias - vill inte träffa en partner som vill göra om mig till någon som passar henne.

Nä, det vill man ju inte men jag har en rätt stor tendens att försöka vara det den andra vill ha och anpassa mig. Det blir liksom aldrig bra. Vet inte varför jag gör så, rädsla för att förlora den andra kanske. Man försöker ju hitta sätt som gör att båda

Ja man ska ju aldrig behöva vara någon man inte är.

Skulle aldrig begära att min flickvän ändrar sig för att det ska passa mig. Givetvis får man ju kanske anpassa sig vad det gäller vissa saker men det gäller ju båda parter.. men i det stora hela kan ma

Jag har hittat tillbaka till den glada tjej jag faktiskt är. Det är ju knappast meningen att ett förhållande ska beröva en energi och glädje och att man först när man är själv kan känna att man får vara den man är.

Jag saknar någon att ösa kärlek över o

Bra att du hittat tillbaka 🙂

Citerar : Jag saknar någon att ösa kärlek över och göra roliga saker tillsammans med. Men mest vill jag vara riktigt dunderförälskad, det var baske mig inte igår

Kan bara hålla med ..