Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:04Jag vill ingte heller äta frukost i sängen, men gärna bli väckt när frukosten är klar;)
Jag vill ingte heller äta frukost i sängen, men gärna bli väckt när frukosten är klar;)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:24Jag håller med, frukost på sängen må vara en romantisk gest, men det är himlans så opraktiskt. Hm, ser vi något samband med att vi är singlar?
Jag håller med, frukost på sängen må vara en romantisk gest, men det är himlans så opraktiskt. Hm, ser vi något samband med att vi är singlar?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:32gos på sängen är det enda rätta sättet att vakna på. (H:) 😉
gos på sängen är det enda rätta sättet att vakna på. (H:) 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:32@Bennu (t+)
@Bennu (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:42Instämmer! Frukost i sängen är otympligt och inte ett dugg romantiskt (om man inte har ett rejält och för ändamålet anpassat sängbord). Att få vakna till ett framdukat frukostbord i ett annat rum är däremot jättetrevligt 🙂
EDIT: Instämmer även med Benn
Instämmer! Frukost i sängen är otympligt och inte ett dugg romantiskt (om man inte har ett rejält och för ändamålet anpassat sängbord). Att få vakna till ett framdukat frukostbord i ett annat rum är däremot jättetrevligt 🙂
EDIT: Instämmer även med Benn
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:08+1 Bennu (L)
+1 Bennu (L)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:10men hallå, det ena utesluter väl inte det andra???
men hallå, det ena utesluter väl inte det andra???
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:12Okej då. Jag tar gärna en kopp te i sängen på morgonen, men resten av frukosten tar jag helst uppe. 😉
Okej då. Jag tar gärna en kopp te i sängen på morgonen, men resten av frukosten tar jag helst uppe. 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:18@Anna Nu börjar vi komma någonstans 😉 (t+)
@Anna Nu börjar vi komma någonstans 😉 (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:20jag tyckerni är lite väl negativa... kom igen nu brudar;)
jag tyckerni är lite väl negativa... kom igen nu brudar;)