Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:29Ja, jo Em, men då vill jag BARA ha den "onormala" frukostdelen i sängen tack. Den andra, mer normala delen tar jag hellre vid köksbordet eller framför TVn eller nåt annat SEN... 😉
Ja, jo Em, men då vill jag BARA ha den "onormala" frukostdelen i sängen tack. Den andra, mer normala delen tar jag hellre vid köksbordet eller framför TVn eller nåt annat SEN... 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:30Champagnefrukost i sängen kan jag absolut tänka mig!
Champagnefrukost i sängen kan jag absolut tänka mig!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:31Jag tycker det är mysigt att sitta i sängen i alla fall, med en bricka och en del gott att äta och lite kaffe eller the...
Jag tycker det är mysigt att sitta i sängen i alla fall, med en bricka och en del gott att äta och lite kaffe eller the...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:32Jo men Jörgen är inte du en sån där som gör det mesta liggandes i sängen med en laptop på magen? 😉
Edit: Okej, okej, jag SER hur det där framstår men det var INTE så jag tänkte... typ? (H)
Jo men Jörgen är inte du en sån där som gör det mesta liggandes i sängen med en laptop på magen? 😉
Edit: Okej, okej, jag SER hur det där framstår men det var INTE så jag tänkte... typ? (H)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:34haha Jessie jo men lite sanning ligger det i det. jag ligger på sängen nu med lappyn jämte mig 😀
*EDIT
hehe Ja texten kan ju tolkas lite olika...
haha Jessie jo men lite sanning ligger det i det. jag ligger på sängen nu med lappyn jämte mig 😀
*EDIT
hehe Ja texten kan ju tolkas lite olika...
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:35Tänkte faktiskt skriva som Helena, jag kan också tänka mig champagne på sängen också vid rätt tillfälle... 😉
Tänkte faktiskt skriva som Helena, jag kan också tänka mig champagne på sängen också vid rätt tillfälle... 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:42Jag anar ett guldläge för Champagne-Fredrik. 🙂
Jag anar ett guldläge för Champagne-Fredrik. 🙂
Quote from ellen olsson on 31 October 2010, 20:52*kollar kalendern och tidtabellerna*
😀
*kollar kalendern och tidtabellerna*
😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:17(t+) Fredrik
fast jag måste erkänna att en god STOR kopp te nog är mer gångbart, det kan jag vänja mig vid varje helg.
(t+) Fredrik
fast jag måste erkänna att en god STOR kopp te nog är mer gångbart, det kan jag vänja mig vid varje helg.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:24@Anna varsågod 😉
BILD:http://www.yousaytoo.com/postonly_image/pic/9671/medium/bigcup.jpg
@Anna varsågod 😉
BILD:http://www.yousaytoo.com/postonly_image/pic/9671/medium/bigcup.jpg