Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OK, jag har ju aldrig träffat Håsen, så kanske det finns en chans för oss 😉

Jerker: Funkar det om JAG har träffat Håsen och talar om för dig vilken superduperkille han faktiskt är? 😉

Edit säger att det självklart skulle stå:

OCH vice versa dessutom!

också. Sådeså. 🙂

Tackar för det. Då inväntar jag ett PM från Håsen...

Det är nämligen lite dåligt med PM från singeltjejerna här på fb (KAN bero på att jag inte skriver så många själv...).
Men tills jag blir bättre på att skriva själv så lovar jag att ALLA får svar 😀

Jerker, du är man. Om du inte är James Bond så får du skriva själv till tjejerna. De gillar att bli uppvaktade och det kan de ju inte bli om du lämpar över ansvaret för uppvaktandet på dem, ju (H)

Tack för tipset, Adam!

Du har nog helt rätt. Men (som dryftats lite runt här på singelforumet) så är det ju inte förbjudet för tjejerna att ta initiativet. Det var det här med den moderna människan kontra gamla vanor/uppfattningar...

Annars har jag väl

Jerker aha ... vill du bli uppvaktad av kvinnfolk så gör du bäst i att vara vansinnigt snygg, James Bond, idrottsstjärna, Robbie Williams, någon annan kändis eller lokalkändis. Så funkar det i den moderna världen .. du MÅSTE inte, men det hjälper väldigt

Psst Adam, man måste inte vara rik eller snygg, man kan vara massmördare med. Då får man tydligen beundrarbrev i drivor... (#)

Aha - en ny karriärplan...

Tack för tipset, Jessie 😉

Men jag vill varken massmaila eller får en massa uppvaktning och springa runt på en massa dejter med en massa killar. 🙁 Jag vill bara ha EN enda kille som bara vill ha mig och ingen annan. Han behöver inte vara "mediasnygg", rik eller känd det räcker me

Jamen Jessie, massmördare får inte hångla med kvinnor för de sitter i finkan. Det är ju det som är själva straffet! De är dömda till tio års hångelabstinens! 😀

För övrigt ingår de redan i gruppen "lokalkändisar", eller ska det vara lokalökändisar?? 🙂