Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 23:53Jklar Patrik har ju en kram dejt 12:20 så blir tajt - slängkyss vid centralen?
ok, måste väl erkännas att jag inte har en gräsmatta.... men kaktusar, kök under renovering och dammsugarsysslor iaf 😉
Jklar Patrik har ju en kram dejt 12:20 så blir tajt - slängkyss vid centralen?
ok, måste väl erkännas att jag inte har en gräsmatta.... men kaktusar, kök under renovering och dammsugarsysslor iaf 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 07:33Skye 🙂
Skye 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 19:03Jag har en gräsmatta på ca 2 kvadrat...
Jag har en gräsmatta på ca 2 kvadrat...
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 20:52...kunna motivera att jag köper dubbla set med lakan.
Jag sover i dubbelsäng och kan av någon anledning inte låta bli att bädda (och således köpa nya fina lakan) även åt Mållgan. Jag vet inte om jag tycker han förtjänar det, eftersom han är så osynlig om
...kunna motivera att jag köper dubbla set med lakan.
Jag sover i dubbelsäng och kan av någon anledning inte låta bli att bädda (och således köpa nya fina lakan) även åt Mållgan. Jag vet inte om jag tycker han förtjänar det, eftersom han är så osynlig om
Quote from ellen olsson on 2 August 2012, 20:56Nina: Har du inte din nya cykel där då? 🙂
Nina: Har du inte din nya cykel där då? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:06I sängen? Nä...
För det första har jag inte riktigt den relationen med min cykel än.
För det andra kör jag ju MTB....och då hade nog latex varit att föredra framför satin. 🙂
I sängen? Nä...
För det första har jag inte riktigt den relationen med min cykel än.
För det andra kör jag ju MTB....och då hade nog latex varit att föredra framför satin. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:09Vill man verkligen ha en som bara ska styra och ställa och inte kan tänka utanför ramarna bredvid i sängen? 🙂
Vill man verkligen ha en som bara ska styra och ställa och inte kan tänka utanför ramarna bredvid i sängen? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:13@Nina Jag har det på samma sätt fast inte riktigt då jag löste det med att köpa ett heltäckande täcke till dubbelsängen. Då känns det inte riktigt som att det är bäddat åt en till men skulle något hända är ju min lösning rätt mysig och praktisk 🙂
@Nina Jag har det på samma sätt fast inte riktigt då jag löste det med att köpa ett heltäckande täcke till dubbelsängen. Då känns det inte riktigt som att det är bäddat åt en till men skulle något hända är ju min lösning rätt mysig och praktisk 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:21Jag ska inte hymla...
Jag vill träffa en partner för att göra barn...eller åtminstone träna på att göra dom...;)
Jag ska inte hymla...
Jag vill träffa en partner för att göra barn...eller åtminstone träna på att göra dom...;)
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 21:24Smart lösning Jim! Fast den funkar nog tyvärr inte hos mig. Om Mållgan väl skulle ersättas av en mer fysisk kille, så vill jag ge honom en sportslig chans att få lite täcke. Och jag fungerar som en sån där spole som snabbt rullar upp allt täcke runt mig s
Smart lösning Jim! Fast den funkar nog tyvärr inte hos mig. Om Mållgan väl skulle ersättas av en mer fysisk kille, så vill jag ge honom en sportslig chans att få lite täcke. Och jag fungerar som en sån där spole som snabbt rullar upp allt täcke runt mig s