Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2012, 22:29Nåt annat hår har du väl inte.
Nåt annat hår har du väl inte.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:50haha...Bruse...
haha...Bruse...
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 23:03Vad sänder det här för signaler till oss killar? Kvinnor vill ha en man som är så trist att de somnar där på soffan, gärna frisör, och helst så stark att han kan bära dem till sängen sedan. Alternativt med en nasal röst så irriterande att de vaknar och sj
Vad sänder det här för signaler till oss killar? Kvinnor vill ha en man som är så trist att de somnar där på soffan, gärna frisör, och helst så stark att han kan bära dem till sängen sedan. Alternativt med en nasal röst så irriterande att de vaknar och sj
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 05:59Mattias: 😀 Tack för det leendet på morgonkvisten!
Mattias: 😀 Tack för det leendet på morgonkvisten!
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 07:07Anna?! Är du tillbaka i singelträsket? Har jag missat nåt?
Anna?! Är du tillbaka i singelträsket? Har jag missat nåt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 07:42Ja Bruse, du har missat nåt. Som vanligt. (man tycker ju att han borde börja bli van nångång snart?) 😉
Ja Bruse, du har missat nåt. Som vanligt. (man tycker ju att han borde börja bli van nångång snart?) 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2012, 07:44Men ni skriver ju så mycket och jag har andra saker att göra.
Som att få det där jävla webbhotellet vi betalar flera tusen per månad för, att få vår server att leverera lite mer annat än 100 spam/timme samt att servern inte är död 12 timmar/dygn.
Trodde
Men ni skriver ju så mycket och jag har andra saker att göra.
Som att få det där jävla webbhotellet vi betalar flera tusen per månad för, att få vår server att leverera lite mer annat än 100 spam/timme samt att servern inte är död 12 timmar/dygn.
Trodde
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 09:26Carro: Helt sant! 🙂
Mattias: Du verkar ha fattat galoppen! 😀 Men varför skulle han prata (med nasal eller annan röst) när jag har somnat? 😉 *pekar diskret i riktning mot frustrationstråden*
HEJ Anna! 😀
Carro: Helt sant! 🙂
Mattias: Du verkar ha fattat galoppen! 😀 Men varför skulle han prata (med nasal eller annan röst) när jag har somnat? 😉 *pekar diskret i riktning mot frustrationstråden*
HEJ Anna! 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 10:25Bruse: Har du markerat hela Familjen som ointressant eller? 😉
Yes, här är jag. Det är väl drygt två år sedan jag gick ur singelgruppen och jag har ju faktiskt saknat stämningen här!
Bruse: Har du markerat hela Familjen som ointressant eller? 😉
Yes, här är jag. Det är väl drygt två år sedan jag gick ur singelgruppen och jag har ju faktiskt saknat stämningen här!
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 11:00Anna: Klart man saknar oss, vi är ju bäst! (H)
Anna: Klart man saknar oss, vi är ju bäst! (H)