Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 00:24Det jag saknar är ju just kärleken..
Allt det andra går ju att få. Jag delar min vardag med mina vänner, att sova sked går ju att lösa endå, som även Anna va inne på. Sen är det klart, det är ju riktigt tråkigt att komma hem till ett tomt hus och ställa s
Det jag saknar är ju just kärleken..
Allt det andra går ju att få. Jag delar min vardag med mina vänner, att sova sked går ju att lösa endå, som även Anna va inne på. Sen är det klart, det är ju riktigt tråkigt att komma hem till ett tomt hus och ställa s
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 10:12Intressant könsfördelning på de sista kommentarerna. Jag tror att snubbar som har lätt för att fixa ligg o hångel inte ens skriver i det här forumet. (H)
Intressant könsfördelning på de sista kommentarerna. Jag tror att snubbar som har lätt för att fixa ligg o hångel inte ens skriver i det här forumet. (H)
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 18:26Jag vill träffa en partner för att ha någon som väntar på mig och längtar efter mig när jag springer i mål på Stockholm Marathon 2013 (har just anmält mig). Han ska vilja peppa mig genom loppet, ta emot mig med rosor och kramar i mål, hjälpa mig hem, fixa
Jag vill träffa en partner för att ha någon som väntar på mig och längtar efter mig när jag springer i mål på Stockholm Marathon 2013 (har just anmält mig). Han ska vilja peppa mig genom loppet, ta emot mig med rosor och kramar i mål, hjälpa mig hem, fixa
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 18:55Helena: Vore det inte roligast med nån som springer loppet tillsammans med dig?
Helena: Vore det inte roligast med nån som springer loppet tillsammans med dig?
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 18:57Nja, då kommer han ju inte orka ta hand om mig;)
Nja, då kommer han ju inte orka ta hand om mig;)
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 19:00Du får ragga på en ultrakille som ser maran som ett vanligt långpass.
Du får ragga på en ultrakille som ser maran som ett vanligt långpass.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 19:03Nä, jag tycker som Helena. Antingen får han springa tillräckligt snabbt för att hinna återhämta sig i mål eller så får han hjälpa mig runt. 🙂
Nä, jag tycker som Helena. Antingen får han springa tillräckligt snabbt för att hinna återhämta sig i mål eller så får han hjälpa mig runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 19:41Blev nästan lite kär i Helena nu.
Fast jag kvalar nog inte in på att orka ta hand om då jag själv förmodligen springer. (#)
Blev nästan lite kär i Helena nu.
Fast jag kvalar nog inte in på att orka ta hand om då jag själv förmodligen springer. (#)
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 19:48Jag vill träffa en kvinna som älskar mat och äter mer än mig... för jag gör alltid för mycket och jag måste äta rester i flera dagar.
Jag vill träffa en kvinna som älskar mat och äter mer än mig... för jag gör alltid för mycket och jag måste äta rester i flera dagar.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 19:52Köp en frys Nico.
Köp en frys Nico.