Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

(t+) för Camilla 😉

Peter, det är kanske ingen som ifrågasätter siffran 70 procent, däremot kan det väl finnas andra skäl till att man är ensamstående än de som du refererar till.

Edit: Mitt inlägg får stå kvar även om det blir väldigt konstigt när Peter plötsligt har tagit

Och chips- och godispåsen och chokladförpackningen. Jag kan ha dem liggande i skåpet oöppnade men när jag öppnar dem så går det liksom inte att sluta äta..... AGH (t-)

Åsa, det är väl klart att man går igång över saker som berör en djupt på ett eller annat sätt? Personligen så finner jag att engagemang i något, i princip vad som helst, är en väldigt attraktiv egenskap. 😉

Sov gott!

Johanna, de orsakerna som jag hänvisade till var de som bland annat sades i klippen som jag länkade till. De kom från bland annat välrenommerade och framstående experter av olika slag. Det finns väl antagligen andra orsaker också men om du tittar på klipp

@Peter

Dina inlägg är intressanta och jag tycker inte du ska radera dem.

Mattias (t+)

Åsa,
med en romstänkt glimt i ögat så menade jag ungefär så här 😉
Det låter som väldigt mycket förberedelse/pluggande för (om man börjar plugga på senare i livet) att först på slutet på yrkeskarriären börja tjäna; I qoute
"apmycket pengar"
Då tänker jag

Hasse: Hur mycket rom blev det egentligen? 😉

Celos. Tror det var mycket rom på Hans. Men vaket av honom att lägga med juridisk text så han kan slingra sig ur allt. Skulle verkligen använt det i ett sms efter arter work igår. Skicka sms på fyllan blir aldrig bra. Lite ångest för det idag *muttrar*