Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 08:36Jag vill oxå träffa en partner av alla.Magnus ovan.nämnda anledningar. Men just i dag vill ja träffa en partner som kunde följa me mrj å springa i morse och därefter köra ett crossfitpass i lekparken ja hittade som dessutom hade en dips ocv chinsställning
Jag vill oxå träffa en partner av alla.Magnus ovan.nämnda anledningar. Men just i dag vill ja träffa en partner som kunde följa me mrj å springa i morse och därefter köra ett crossfitpass i lekparken ja hittade som dessutom hade en dips ocv chinsställning
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2012, 08:51Fick massa konstiga sms från Hans igår...
Fick massa konstiga sms från Hans igår...
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:47Hans, jag tror jag svara igen: Blablabla 😉 😀 Med andra ord, jag skiter i alla som säger att man måste tänka efter och att det inte går eller jag inte kan 😀 Hela min uppväxte har jag fått intryckt i hjärnan med att jag är dålig i skolan och jag kan ing
Hans, jag tror jag svara igen: Blablabla 😉 😀 Med andra ord, jag skiter i alla som säger att man måste tänka efter och att det inte går eller jag inte kan 😀 Hela min uppväxte har jag fått intryckt i hjärnan med att jag är dålig i skolan och jag kan ing
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:51Camilla, du och jag verkar ha samma "problem". Det åkte ner ganska mycket onyttigheter i min mage igår. Vi kanske kan få varsin karl på recept pga att vårt singelliv är skadligt för vår hälsa?
Camilla, du och jag verkar ha samma "problem". Det åkte ner ganska mycket onyttigheter i min mage igår. Vi kanske kan få varsin karl på recept pga att vårt singelliv är skadligt för vår hälsa?
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:53(t+) för man på recept!
(t+) för man på recept!
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:54Jag ska kanske kolla med min svägerska som är Distriktsläkare om det (t+)
Jag ska kanske kolla med min svägerska som är Distriktsläkare om det (t+)
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 09:55Bra Camilla. Säg att det är brådis, kan bli mycket skit i magarna annars.
Bra Camilla. Säg att det är brådis, kan bli mycket skit i magarna annars.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 10:05Bra att du påpekar folkhälsoaspekten!
Bra att du påpekar folkhälsoaspekten!
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 10:24*funderar på om jag ska hälla upp lite diskvatten hos Åsa och ta tag i diskborsten*
*funderar på om jag ska hälla upp lite diskvatten hos Åsa och ta tag i diskborsten*
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 11:13Vad det beträffar min utbildningsnivå så har 80st högskolepoäng i byggteknik...;)
Men i mitt fall så räcker det med sköterska...för det gick inte att sy min skada..Men för att koppla tillbaka till dejting och "status" så har jag blivit dissad när jag be
Vad det beträffar min utbildningsnivå så har 80st högskolepoäng i byggteknik...;)
Men i mitt fall så räcker det med sköterska...för det gick inte att sy min skada..
Men för att koppla tillbaka till dejting och "status" så har jag blivit dissad när jag be