Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:24Henrik: Tycker du även det är kul att plocka i och ur Åsas drömpartner är du välkommen att flytta in hos mig på en gång! 😀
Edit: Tycker du det manuella diskandet är så kul behövs ju inte Åsas drömpartner alls förstås. Då kanske du är min drömpartner hel
Henrik: Tycker du även det är kul att plocka i och ur Åsas drömpartner är du välkommen att flytta in hos mig på en gång! 😀
Edit: Tycker du det manuella diskandet är så kul behövs ju inte Åsas drömpartner alls förstås. Då kanske du är min drömpartner hel
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:26Fredrik, jag har en diskmaskin redan. Dessutom har jag två barn som jag låter jobba för undermålig lön av 5 kr, när de gör tråkjobbet med att plocka ur den. Problemet blir när jag har barnfria veckor. Katterna är svåra att muta. De bara blänger på mig och
Fredrik, jag har en diskmaskin redan. Dessutom har jag två barn som jag låter jobba för undermålig lön av 5 kr, när de gör tråkjobbet med att plocka ur den. Problemet blir när jag har barnfria veckor. Katterna är svåra att muta. De bara blänger på mig och
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:28Äh...han kan väl inte bygga ett hus;)
Äh...han kan väl inte bygga ett hus;)
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:31Det gör inget Tobbe, eftersom jag ska tjäna apmycket pengar, så har jag råd att anställa någon som bygger huset åt oss. Under tiden kan han syssla med det som han är bra på - spela gitarr för mig 😀
Föresten så kommer jag att ha råd att betala för någon
Det gör inget Tobbe, eftersom jag ska tjäna apmycket pengar, så har jag råd att anställa någon som bygger huset åt oss. Under tiden kan han syssla med det som han är bra på - spela gitarr för mig 😀
Föresten så kommer jag att ha råd att betala för någon
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:31Åsa: Jag fick också 5 kr för att fylla/tömma diskmaskinen. Det var över 20 år sen. Hur räknar du in inflationen i lönesättningen? 😉 Jag tror du måste skaffa en karl.
/Barnarbetarnas fackombudsman
Åsa: Jag fick också 5 kr för att fylla/tömma diskmaskinen. Det var över 20 år sen. Hur räknar du in inflationen i lönesättningen? 😉 Jag tror du måste skaffa en karl.
/Barnarbetarnas fackombudsman
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:38Tobbe: Försöker du alltså väga husbyggare mot diskare som drömpartner? Hmm...tough choice. Husbygge är ju lite av en engångsföreteelse, medans diskandet är mer av ett livstidsåtagande ju.
Bästa strategin kanske är att skaffa sig en husbyggare först och s
Tobbe: Försöker du alltså väga husbyggare mot diskare som drömpartner? Hmm...tough choice. Husbygge är ju lite av en engångsföreteelse, medans diskandet är mer av ett livstidsåtagande ju.
Bästa strategin kanske är att skaffa sig en husbyggare först och s
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:38Nina, mina barn hänger över mig när jag skriver härinne. Du får inte skriva sådant. De kan gott fortsätta att leva i lycklig ovisshet om inflation och annat trams 😉
Sen är det en Man jag behöver inte en karl. En karl har jag varit gift med en gång ...
Nina, mina barn hänger över mig när jag skriver härinne. Du får inte skriva sådant. De kan gott fortsätta att leva i lycklig ovisshet om inflation och annat trams 😉
Sen är det en Man jag behöver inte en karl. En karl har jag varit gift med en gång ...
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:41Intressant definitionsfråga: Vad är skillnaden mellan en man och en karl?
Intressant definitionsfråga: Vad är skillnaden mellan en man och en karl?
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:49Nina: I det här sammanhanget förmodligen förmågan att plocka i och ur en diskmaskin 😉
Nina: I det här sammanhanget förmodligen förmågan att plocka i och ur en diskmaskin 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 21:50Bygger man nytt så installerar man väl en diskmaskin eller? 😉
Diskplockare får man väl tillverka i sovrummet...;)Krävs ju rätt mycket pyssel med hus...skotta snö, klippa gräs mm, mm...;)
Blir ju ett fasligt bytande av man/karl om man ska ha en för var
Bygger man nytt så installerar man väl en diskmaskin eller? 😉
Diskplockare får man väl tillverka i sovrummet...;)
Krävs ju rätt mycket pyssel med hus...skotta snö, klippa gräs mm, mm...;)
Blir ju ett fasligt bytande av man/karl om man ska ha en för var