Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 11:42Apropå gårdagens diskussion:
Henrik gör rätt i att diska. Och vi kvinnor blir tydligen inte lyckligare av en diskande man. http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/diskande-man-tycks-vara-lyckligare(Notera att jag förstås egentligen tar avstånd från den här t
Apropå gårdagens diskussion:
Henrik gör rätt i att diska. Och vi kvinnor blir tydligen inte lyckligare av en diskande man. http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/diskande-man-tycks-vara-lyckligare
(Notera att jag förstås egentligen tar avstånd från den här t
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 11:45Jag vill inte ha en partner för att han ska göra något alls faktiskt. Att diska hjälper inte. Jag kan göra allt själv, och kan jag inte det har jag släkt, vänner och grannar att fråga om hjälp (händer inte särskilt ofta).
Jag vill ha en partner att dela
Jag vill inte ha en partner för att han ska göra något alls faktiskt. Att diska hjälper inte. Jag kan göra allt själv, och kan jag inte det har jag släkt, vänner och grannar att fråga om hjälp (händer inte särskilt ofta).
Jag vill ha en partner att dela
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 12:13Jag menar naturligtvis inte på allvar att jag vill ha en partner för att diska, det får jag väl ändå hoppas att alla förstår!? Men om jag har en partner vill jag såklart att han hjälper mig med att göra saker (precis som jag hjälper honom).
Dessutom är
Jag menar naturligtvis inte på allvar att jag vill ha en partner för att diska, det får jag väl ändå hoppas att alla förstår!? Men om jag har en partner vill jag såklart att han hjälper mig med att göra saker (precis som jag hjälper honom).
Dessutom är
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 16:521) Jag sprang Lidingöloppet igår (HEJ KALLE!, jag saknade någon som vräkte okvädingsord över mig där på slutet i år! 😉 ) men kommer inte att skriva i perstråden då jag missade det med 6 minuter.
2) FY! på sig Hasse att försöka ge bort Johnny Depp till n
1) Jag sprang Lidingöloppet igår (HEJ KALLE!, jag saknade någon som vräkte okvädingsord över mig där på slutet i år! 😉 ) men kommer inte att skriva i perstråden då jag missade det med 6 minuter.
2) FY! på sig Hasse att försöka ge bort Johnny Depp till n
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 17:32Jessie, jag tänkte att TOBJÖRN kunde få jämt ansade fingertoppar i ett förhållande med Edward. Men ni kanske kan dela på honom. TOBJÖRN verkar inte vara så på.
🙂
Jessie, jag tänkte att TOBJÖRN kunde få jämt ansade fingertoppar i ett förhållande med Edward. Men ni kanske kan dela på honom. TOBJÖRN verkar inte vara så på.
🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 19:08en professorska är en som är gift med en professor..
klart jag har inte sprungit lidingötjejlopp förr.. hade det inte varit en lervälling på upploppet hade det gått fortare..
en professorska är en som är gift med en professor..
klart jag har inte sprungit lidingötjejlopp förr.. hade det inte varit en lervälling på upploppet hade det gått fortare..
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:25Jag vill träffa en partner för att fredagsmysa själv börjar bli väldigt trist 🙁
Jag vill träffa en partner för att fredagsmysa själv börjar bli väldigt trist 🙁
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:27Håller med Hasse, kuddarna saknar något en karl kan ha.
Håller med Hasse, kuddarna saknar något en karl kan ha.
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 20:55Jag vill träffa en partner som kan pilla mig i håret jag har huvudet i hennes knä och jag känner mig värdelös och misslyckad...
Jag vill träffa en partner som kan pilla mig i håret jag har huvudet i hennes knä och jag känner mig värdelös och misslyckad...
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 22:14Håller med både Hasse och Tobbe...
Håller med både Hasse och Tobbe...