Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha Tobbe! 🙂 Ja, det blir ju en faslig massa män om de är nischade! Jag kanske ska göra som Åsa och bli professor så jag kan ha en hel hushålls-armé anställd istället, och sen ha en man till diskplockar-producerandet i sovrummet enbart. 😉

Manuellt diskande är rofyllt och så syns direkt resultat. Tyvärr räcker inte det lite udda intresset för att lämna träsket... (#)

Tobbe, jag kan skotta snö, klippa gräs alldeles själv. Rörmockeri är min specialitet under tentaveckor. Ingen har så rena rör som jag då. Det är inte sådant jag vill ha en man till 😉

För övrigt så har jag redan en bra definition på det där med man vs. k

Jaja...håll er till era gitarrist drömmar då;)

Tobbe: Nu drar du oss över en kam! Jag vill inte ha nån gitarrist! Jag har ju Spotify. Jag vill hellre ha en man som kan göra fysisk skillnad i mitt liv.

Edit: Och under ”fysisk” går byggnadarbete, diskbergseliminering och övriga fria tolkningar. 😉

Vadådå...vi män brukar ju bli det;)

för tio år sedan när jag pluggade tjatade mamma om att jag skulle bli professorska.. ah, är det det som har varit felet med alla mina ex att de inte varit professorer..

Vägen till professor är faktiskt fri och tillgänglig även för obildad pöbel likt mig själv. Det behövs faktiskt inte pluggas för att bli professor, ehuru det förvisso är rätt ovanligt med annan bakgrund än universitetsvägen. 🙂

Edit undrar förresten om

Men Kalle, sköt om dig! Det var några som sprang men jag undrar om det är nån som skrivit i pers-tråden...... 🙂

ehuru... (H:)