Quote from Guest on 12 January 2009, 09:06Nå, hur mycket jams äter ni?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=872748
Nå, hur mycket jams äter ni?
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 09:16Snygg stilbild på Powells löpsteg på www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=872739
Snygg stilbild på Powells löpsteg på http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=872739
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 23:45Aldrig...om jag nu fattar vad det är...låer inge gott//Kjell.
Aldrig...om jag nu fattar vad det är...låer inge gott//Kjell.
Quote from Jonas Täng on 13 January 2009, 09:09Men det står ju att substansen man vill åt finns i mandel också. Och det äter vi ju lite mer i det här landet. Till exempel finns det mandelmassa i semlor...
Men det står ju att substansen man vill åt finns i mandel också. Och det äter vi ju lite mer i det här landet. Till exempel finns det mandelmassa i semlor...
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 09:38Till glöggen...
Till glöggen...
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:07Och endast i avsikt att förbättra mig som löpare har jag precis ätit årets första semla. Vilka uppoffringar man tvingas till.
Fast i artikeln stod det visst att man skulle äta jams och mandel under uppväxten. Så man får väl satsa på barnen i stället.
Och endast i avsikt att förbättra mig som löpare har jag precis ätit årets första semla. Vilka uppoffringar man tvingas till.
Fast i artikeln stod det visst att man skulle äta jams och mandel under uppväxten. Så man får väl satsa på barnen i stället.
Quote from Jonas Täng on 13 January 2009, 10:08Men barnen (mina) äter sina semlor utan grädde och mandelmassa. Så det funkar inte så bra.
Men barnen (mina) äter sina semlor utan grädde och mandelmassa. Så det funkar inte så bra.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:10Och glögg kanske de inte heller dricker, de små rackarna?
Och glögg kanske de inte heller dricker, de små rackarna?
Quote from Anders Wallerstedt on 13 January 2009, 10:11Det finns ju saftglögg.
Det finns ju saftglögg.
Quote from Jonas Täng on 13 January 2009, 10:15nä. De äter bara russinen.
nä. De äter bara russinen.