Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:00Börja med ett morgonpass på 1½ timme sedan frukost.
Sedan frukost igen vid ½ 10.
Husmanskost till lunch.
Fika vid ½15-15.
Sedan har du två-tre timmar att köra efter jobb och käk innan 21.
Börja med ett morgonpass på 1½ timme sedan frukost.
Sedan frukost igen vid ½ 10.
Husmanskost till lunch.
Fika vid ½15-15.
Sedan har du två-tre timmar att köra efter jobb och käk innan 21.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:00>Dricker bara vatten under träningspassen
Om du tränar över en 1 timme är det alldeles för lite. Musklerna kan bara lagra energi för ca 1 timme. Dessutom måste du ha fyllt dessa lager innan träningen. Dvs. ha ätit någon eller några timmar innan träningen
>Dricker bara vatten under träningspassen
Om du tränar över en 1 timme är det alldeles för lite. Musklerna kan bara lagra energi för ca 1 timme. Dessutom måste du ha fyllt dessa lager innan träningen. Dvs. ha ätit någon eller några timmar innan träningen
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:20Äter sällan första frukost när jag kliver upp
Äter frukost 9:00 på jobbet
Lunch 12:00
Ibland mellanmål 15:00 (SWEBAR eller frukt)
Innan träning 17-tiden, SWEBAR, Gainomax, banan eller "frukostmat"
På träningpasset i flaskan Kreatin + Loadex, med mig på lä
Äter sällan första frukost när jag kliver upp
Äter frukost 9:00 på jobbet
Lunch 12:00
Ibland mellanmål 15:00 (SWEBAR eller frukt)
Innan träning 17-tiden, SWEBAR, Gainomax, banan eller "frukostmat"
På träningpasset i flaskan Kreatin + Loadex, med mig på lä
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:28Mycket pulver blir det.
Mycket pulver blir det.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:43Andra hemmet är gymmet, så massa protein måste jag ha för att hålla muskelmassan uppe. Nackdel vid låna rundor på cykeln men fördel vid spurter. 😉
Andra hemmet är gymmet, så massa protein måste jag ha för att hålla muskelmassan uppe. Nackdel vid låna rundor på cykeln men fördel vid spurter. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:44Nja... det är inte bara pulver i flaskan. Jag blandar naturligtvis detta med vatten. 😛
Nja... det är inte bara pulver i flaskan. Jag blandar naturligtvis detta med vatten. 😛
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:45Problemet är att vara kvar till spurten?
Problemet är att vara kvar till spurten?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:56Brukar orka ligga på rulle när vi tränar, men inte att dra i täten, sen kommer jag som blixten när jag ser "mållinjen"!
Brukar orka ligga på rulle när vi tränar, men inte att dra i täten, sen kommer jag som blixten när jag ser "mållinjen"!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:58Träning är träning och tävling är tävling.
Träning är träning och tävling är tävling.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:09Mitt första år på racer och målet är VR med ett mindre lopp på resan på 8 mil får vara en läroperiod. Har aldrig tävlat, men jag har en bit kvar att kunna hänga med i täten på en tävling och kommer troligen aldrig att hamna där heller.
Men tävla kan man
Mitt första år på racer och målet är VR med ett mindre lopp på resan på 8 mil får vara en läroperiod. Har aldrig tävlat, men jag har en bit kvar att kunna hänga med i täten på en tävling och kommer troligen aldrig att hamna där heller.
Men tävla kan man