Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelJobb 8-17 + mat + träning - hur g …
You need to log in to create posts and topics.

Först åka hem och sen träna... Varför inte använda resan till att träna? Ska man ändå förflytta sig så...

gör det med...men 1,8 mils cykeltur blir inte mycket till mil....

Då kan du ju springa eller åka rullskidor istället. Annars går det säkert bra att ta en omväg. Kvalitetsträningen fixar du när du kör stenhårt till jobbet.

Men det är ju perfekt. Korta sträckan till jobbet och en förlängd runda på vägen hem!

3 mil hit och 3 mil dit några gånger i veckan gör att mina ben klarar järnmannen.

Hej Jimmy.

Tränar på arbetstid så klart.

Kan nästan när som helst träna. Bara det att cykla åtta, tio mil är inga problem.

I dag grabbar ska vi träna på att cykla följ mig. Å så i väg.
Eller i dag grabbar blir det lite löpning, skidor, fotboll, innerb

"Först åka hem och sen träna... Varför inte använda resan till att träna? Ska man ändå förflytta sig så... "

Gillar man att cykla på hårt trafikerade vägar i rusningstrafik, på dåliga vägar och massor av korsningar så visst, då funkar det. Jag tycker doc

Jobb 7-18 + mat + träning har jag löst så här:
Cykel till och från jobbet ca 4-5 dagar i veckan ( upptäckte idag att det gick sååå lätt att cykla järnet till jobbet, för att jag hade paus från cyklingen igår och tog bilen)eftersom jag också jobbar lördaga

Jag har börjat köra ett morgonpass innan frukost. Upp en timme tidigare än förut, men ojojoj vad det är värt det! Få saker slå att äta frukost i lugn och ro efter en joggingrunda, och sedan känns det inte som världen rasar om man skulle vara tvungen att j

Det var inga dåligt tränade befäl som ville ut o cykla med mig i lumpen.
Det inte ens några bra tränade befäl som var sugna på att testa.

Jimmy. Parkera bilen på jobbet och spring fram och tillbaka 😉
En gång i veckan tar du hem bilen och tar med en påse med rena kläder och ny handduk(H)