Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 13:17Fotbollslåtar 😉 Passar perfekt.
Fotbollslåtar 😉 Passar perfekt.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 18:35Tysk marschmusik är oslagbart! Det kommer man från Atlanten till Ural på.
Tysk marschmusik är oslagbart! Det kommer man från Atlanten till Ural på.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 14:47Återigen tack för alla grymma svar!
Jag har inte varit ute och sprungit igen, men ska göra ett försök i morgon. Åtminstone får det bli en powerwalk.
Och va kul att ni kom in på musik, för det är en annan sak som jag verkligen funderar på.. Är lite klu
Återigen tack för alla grymma svar!
Jag har inte varit ute och sprungit igen, men ska göra ett försök i morgon. Åtminstone får det bli en powerwalk.
Och va kul att ni kom in på musik, för det är en annan sak som jag verkligen funderar på.. Är lite klu
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 19:19Musik och löpning... Hmm, svårt och individuellt det där... 😉
Personligen fungerar jag bäst utan musik, faktiskt! Om jag har musik tenderar jag att springa alldeles för fort. Om jag ska springa länge och vill ha distraktion fungerar något "prat-program"
Musik och löpning... Hmm, svårt och individuellt det där... 😉
Personligen fungerar jag bäst utan musik, faktiskt! Om jag har musik tenderar jag att springa alldeles för fort. Om jag ska springa länge och vill ha distraktion fungerar något "prat-program"