Quote from Guest on 29 October 2007, 13:42Nu har jag inte löpt på 1 vecka pga förkylning och undrar vad ni tycker om att sätta igång så smått.
jag har inte ont i halsen eller har inte feber. Är dock täppt i näsan. Måste jag vänta ytterligare några dagar? Vad hade ni gjort?
På lördag är det fina
Nu har jag inte löpt på 1 vecka pga förkylning och undrar vad ni tycker om att sätta igång så smått.
jag har inte ont i halsen eller har inte feber. Är dock täppt i näsan. Måste jag vänta ytterligare några dagar? Vad hade ni gjort?
På lördag är det fina
Quote from Jonas Täng on 29 October 2007, 13:52Skynda långsamt annars kan du råka ut för att förkylningen kommer tillbaka - och ännu värre än från början. Förmodligen är du inte återställd ännu, kommer att orka mindre än du gjorde innan t.ex. Vill du gärna komma ut så prova att byta om och gå-jogga et
Skynda långsamt annars kan du råka ut för att förkylningen kommer tillbaka - och ännu värre än från början. Förmodligen är du inte återställd ännu, kommer att orka mindre än du gjorde innan t.ex. Vill du gärna komma ut så prova att byta om och gå-jogga et
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 13:55tänk på pumpen också. varken hjärtsäcks eller hjärtmuskelinflamation är särskilt bra.
man misstänker starkt att de idrottare som får hjärtinfarkter vid 50 har tränat med förkylning när de va yngre.
även om det nu ska erkännas att jag begav mig utanför mi
tänk på pumpen också. varken hjärtsäcks eller hjärtmuskelinflamation är särskilt bra.
man misstänker starkt att de idrottare som får hjärtinfarkter vid 50 har tränat med förkylning när de va yngre.
även om det nu ska erkännas att jag begav mig utanför mi
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 13:57Det är visserligen gammalt och slitet... men precis som med tågen så kommer även fler lopp... Hälsan däremot den får man vara rädd om.
Det är visserligen gammalt och slitet... men precis som med tågen så kommer även fler lopp... Hälsan däremot den får man vara rädd om.
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 14:07Men varför tar förkylningar sådan tid?
🙁
Men varför tar förkylningar sådan tid?
🙁
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2007, 17:08Jag är sällan förkyld, ett par gånger per år max och det trots att jag har småbarn hemma. Jobbar visserligen på ett akutsjukhus, och inbillar mig att det immuniserar mig mot vissa åkommor...
Förra tisdagen vaknade jag med halsont och nästäppa. Ungarna ha
Jag är sällan förkyld, ett par gånger per år max och det trots att jag har småbarn hemma. Jobbar visserligen på ett akutsjukhus, och inbillar mig att det immuniserar mig mot vissa åkommor...
Förra tisdagen vaknade jag med halsont och nästäppa. Ungarna ha
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 21:47Jag tycker det är så lätt att vara klok åt andra... Min huvudplan går ut på att alltid ställa in träningar om jag är tveksam, för kontinuitetens skull. Vill inte åka på onödiga skador eller sjukdomar. Men det är svårt när man är där och är sugen. Jag har
Jag tycker det är så lätt att vara klok åt andra... Min huvudplan går ut på att alltid ställa in träningar om jag är tveksam, för kontinuitetens skull. Vill inte åka på onödiga skador eller sjukdomar. Men det är svårt när man är där och är sugen. Jag har
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 11:07Nej jag känner mig som en klen typ som snart inte tål ngt!
Nej jag känner mig som en klen typ som snart inte tål ngt!
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 11:10du är inte allergisk då? jag va sjuk jämt förut. visade sig vara allergi
du är inte allergisk då? jag va sjuk jämt förut. visade sig vara allergi
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 11:13Nej jag tror inte det - men jag har undrat ... Vad är du allergisk emot?
Nej jag tror inte det - men jag har undrat ... Vad är du allergisk emot?