Quote from Bjarne Lewin on 30 October 2007, 19:37Börje
Jag är inte riktigt överens med dig. 😉 Jag kan hålla med om att en hund ger mer än en katt, i alla fall under perioden med träning och uppfostran. det kan jag hålla med om 🙂
Men att en katt inte skulle vara en familjemedlem :@ Förvisso en själv
Börje
Jag är inte riktigt överens med dig. 😉 Jag kan hålla med om att en hund ger mer än en katt, i alla fall under perioden med träning och uppfostran. det kan jag hålla med om 🙂
Men att en katt inte skulle vara en familjemedlem :@ Förvisso en själv
Quote from Lars Mörrby on 30 October 2007, 20:00Om katten är en del av familjen beror allt på. Bondkatten är en hittekatt. Han var inte många veckor när vi hittade honom övergiven. Han är flaskmatad och därmed inte uppfostrad av någon kattmamma - och ganska knäpp. Han har följt med oss på promenad i sk
Om katten är en del av familjen beror allt på. Bondkatten är en hittekatt. Han var inte många veckor när vi hittade honom övergiven. Han är flaskmatad och därmed inte uppfostrad av någon kattmamma - och ganska knäpp. Han har följt med oss på promenad i sk
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 20:59jag bor med tre katter. är fruktansvärt allergisk mot bondkatten, men siames/birma/bondkatten kan ajg använda som huvudkudde utan att känna av allergin.
man kan alltid åka till uppfödare och provsniffa raser.mina katter är defenitivt min familj. mina b
jag bor med tre katter. är fruktansvärt allergisk mot bondkatten, men siames/birma/bondkatten kan ajg använda som huvudkudde utan att känna av allergin.
man kan alltid åka till uppfödare och provsniffa raser.
mina katter är defenitivt min familj. mina b
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:11Mina två katter anser att jag är deras egendom, det är jag helt på det klara med. Jag bor hos katterna, inte tvärt om. Jag ingår i kattfamiljen, inte katterna i människofamiljen.
Samtidigt vet jag att de tycker om mig, det fick jag klart för mig när jag
Mina två katter anser att jag är deras egendom, det är jag helt på det klara med. Jag bor hos katterna, inte tvärt om. Jag ingår i kattfamiljen, inte katterna i människofamiljen.
Samtidigt vet jag att de tycker om mig, det fick jag klart för mig när jag
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:13jag brukar prata med mina i telefon. de brukar lungna sig lite då
jag brukar prata med mina i telefon. de brukar lungna sig lite då
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:17Så smarta dina katter är!! Undrar om mina hade begripit eller om de är för korkade för det... Jag är inte helt säker på att de skulle lugna sig, de har väldigt små hjärnor och det mesta som ryms där verkar vara tankar på mat, gos och sömn 🙂
Jag kanske
Så smarta dina katter är!! Undrar om mina hade begripit eller om de är för korkade för det... Jag är inte helt säker på att de skulle lugna sig, de har väldigt små hjärnor och det mesta som ryms där verkar vara tankar på mat, gos och sömn 🙂
Jag kanske
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:20kom bara ihåg att om man är den uppringande parten i ett kattsamtal bör man vara utan vittnen. folk har väldigt lite förståelse för att man ringer hem och pratar med sina katter. man kan bli hårt mobbad. speciellt om man ringer från en spelarbuss
kom bara ihåg att om man är den uppringande parten i ett kattsamtal bör man vara utan vittnen. folk har väldigt lite förståelse för att man ringer hem och pratar med sina katter. man kan bli hårt mobbad. speciellt om man ringer från en spelarbuss
Quote from Jonas Täng on 30 October 2007, 21:21Louise, sammanfattningsvis verkar det som om du på fredag kväll ska fråga katten om du får springa på lördag? Eller har jag missuppfattat något? 😉
edit: har du ingen egen katt att fråga kan du ringa Jessicas. De är vana vid att prata i telefon...
Louise, sammanfattningsvis verkar det som om du på fredag kväll ska fråga katten om du får springa på lördag? Eller har jag missuppfattat något? 😉
edit: har du ingen egen katt att fråga kan du ringa Jessicas. De är vana vid att prata i telefon...
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:35*gapskratt*
Jag skulle vilja se spelarnas min, det vore ju obetalbart! 😀
De är inte kattägare, antar jag, annars skulle de säkert förstå 🙂
*gapskratt*
Jag skulle vilja se spelarnas min, det vore ju obetalbart! 😀
De är inte kattägare, antar jag, annars skulle de säkert förstå 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 21:38flera av dem har katt, men är för matcho för att ringa från bussen. de låser in sig på muggen.......jag tror det ialla fall. för visst ringer de....eller?
flera av dem har katt, men är för matcho för att ringa från bussen. de låser in sig på muggen.......jag tror det ialla fall. för visst ringer de....eller?