Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJogga/löpa efter förkylning
You need to log in to create posts and topics.

Ja absolut Maria, små gnagare kan vara nyttiga i hushållsarbetet med. Jag har haft gerbiler samtidigt med katter, det går fint bara de hålls i olika rum sas.

Som husdjur är enstaka gnagare jätteskojiga!

Vill man inte ha dem så är råttor bland de mest allergena pälsdjur som finns och möss är inte ngt vidare heller, pälsdammet och lortar ...
Att ha enstaka keldjur i bur eller fickan eller hur man nu håller dem

Ja det är där katterna kommer in i bilden. Jag har haft diverse objudna gnagar invasioner men sen katterna tagit över där hemma (hi-hi) är allt under kontroll.

En mus i hemmet kan vara trevligt om den sköter sig och diskar.

Det finns ju ett skäl till att katter i många kulturer varit symboler för rikedom och lycka 🙂

hej Ling ling.

"Det finns ju ett skäl till att katter i många kulturer varit symboler för rikedom och lycka 🙂 "

Undra varför dom kulturerna dog ut. Måne detta bero på kattens förträfflighet som vakt/skydds djur tro. Mjooue, klös, här kommer ni inte in;

inte vakt djur? säg det till de killar som blivit anfalna av min madonna. hon är mycket svartsjuk

Finns ju olika angrepp på ens rikedomar 😉 och när folk slutat uppskatta katterna vad hände då? Jo pesten etc ... 😉
Musbon etc i apparaturen är ingen höjdare heller, vill inte tänka på vad de skulle kunna ställa till med kabelhärvorna i ett modernt fpl

usch, hund och katt ska inte slåss. Vår hund fick snygga rivmärken runt ögonen för nån vecka sen när hon krockade med en katt. Och hundens mamma har mer eller mindre klyvt en katt på mitten en gång.

Hej.

Jag måste be att få ge katter lite kredd också. Såg på, tror, "AFV" eller något liknande program. Den var en tre, fyra hyenor så åt på ett kadaver. Och plötsligt till syne utan orsak blir hyenorna lite nervösa och börjar misstänksamt titta mot "foto