Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJogga/löpa efter förkylning
You need to log in to create posts and topics.

Det måste de väl göra..? 🙂
Har inte alla katter egen kudde i sängen, bokhyllorna (och alla andra ytor) möblerade så att kissen kan spatsera fritt överallt och alltid företräde i alla sammanhang, även när människorna är nyvakna och har svårt att se vart

exakt. min strykbräda står tillexempel alltid framme om jag inte har gäster. och med gäster menas lite finare bjudningar. vill polarn komma och dricka ett glas vin får den stå kvar

En sak är säker; man somnar aldrig så lätt som när man har en spinnande katt vid fötterna och annan på nattduksbordet bredvid huvet.

Å andra sidan, man vaknar aldrig så snabbt som när katterna får sina vaccum-ryck vid 3:30 på natten och rusar fram och ti

de är underbara.

kom på att jag vet att en av mina spelare, en av de råaste och mest matcho, brukar vara ute och gå med sin katt i koppel.
han är rädd för att den ska bli smittad av fågelinfluensan, därför får den inte gå lös

Man har testat reklamfilmer på kattor och hundar.

Det fungerar på kattor men inte hundar tydligen.

Å vilka underbara katthistorier. 😀
Jag är uppväxt med ett antal katter, varav jag själv hade ansvaret för de sista, huvudansvaret iaf, dvs mat och rensa låda och ta till veterinären - och jag vet en hel del om dyra veterinärräkningar, haft katt med utklö

Hej.

Jag är varken katt- eller hund människa. Eller någott annat husdjur för den delen.
De djur jag kommer i kontakt med, antingen dödar jag dom, för att sedan äta upp dom eller så gör dom ett jobb åt mig. Och än så länge är det bara hästar och hundar,

Den sabeltandade tigern i Flinta verkar kunna vakta huset.

Katter håller diverse gnagare borta, ofta med sin blotta närvaro. Ett på inget sätt försumbart jobb.
På Torslanda hade brandkåren en katt som städade banorna på döda harungar 😉
Sedan kan de sysselsätta barn rätt bra också ... Folkilskna halvvilda katte

Ja, mina katter är mästerliga på att fånga div gnagare. De har vid några tillfällen även kommit in med mås. Det kan man ju ha synpunkter på men kattens instinkter rår vi inte på. Jag berömmer alltid mina katter oavsett vad dom drar in, även om jag i nästa