Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 11:20*katter
*hästar
*hundar
*oliver
*björkpollenoch sen ska det göras en födoämnesallergi test. verkar som jag är jätte allegisk mot bananer ???????!!!!!!!!!!
*katter
*hästar
*hundar
*oliver
*björkpollen
och sen ska det göras en födoämnesallergi test. verkar som jag är jätte allegisk mot bananer ???????!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 11:28Jag bytte från duntäcke till syntet i ren desperation en gång efter en lång snuva och då blev allt bra.
Jag bytte från duntäcke till syntet i ren desperation en gång efter en lång snuva och då blev allt bra.
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 13:06Kvalsterallergi är inte ovanligt.
Kvalsterallergi är inte ovanligt.
Quote from Linnea Persson on 30 October 2007, 13:10Jag är också snuvig nästan jämt, har gjort allergitest som inte visade på nåt, men jag är övertygad om att det är kvalster - så fort jag går och lägger mig börjar näsan rinna... Jag äter receptfri allergimedicin och kan numera sova hela nätterna igenom ut
Jag är också snuvig nästan jämt, har gjort allergitest som inte visade på nåt, men jag är övertygad om att det är kvalster - så fort jag går och lägger mig börjar näsan rinna... Jag äter receptfri allergimedicin och kan numera sova hela nätterna igenom ut
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 13:24Lägg sänghalmen i frysen och avrätta de små kvalstren!
Lägg sänghalmen i frysen och avrätta de små kvalstren!
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 13:59Jag har duntäcke och har aldrig känt av det - det jag känner av vad sömnen beträffar är att ryggen behöver jobba mer ... vad som tycks drabba mig i nuläget är förkylningar som går ner i rören ... den här ägnade sig iofs också åt att svälla igen hela ansik
Jag har duntäcke och har aldrig känt av det - det jag känner av vad sömnen beträffar är att ryggen behöver jobba mer ... vad som tycks drabba mig i nuläget är förkylningar som går ner i rören ... den här ägnade sig iofs också åt att svälla igen hela ansik
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 14:13Lingling: Det finns massor av bra ryggövningar i sängen!
Lingling: Det finns massor av bra ryggövningar i sängen!
Quote from Lars Mörrby on 30 October 2007, 14:36Jessica,
"bananas are for monkeys", så just den allergin är inget större problem.
Pälsdjur kan vara jobbigare, inte minst eftersom det ofta räcker att någon annan varit
nära djuret i fråga.
Jessica,
"bananas are for monkeys", så just den allergin är inget större problem.
Pälsdjur kan vara jobbigare, inte minst eftersom det ofta räcker att någon annan varit
nära djuret i fråga.
Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 15:50Jo man får variera sig ...
Gäller tydligen de små ryggmusklerna eller vad de heter.Pälsdjursallergi vill jag inte ens tänka mig att ngn av oss har, funderar allvarligt på om vi ska skaffa katt eller hund först, när Lillan blir tre sisådär ... rätt kattä
Jo man får variera sig ...
Gäller tydligen de små ryggmusklerna eller vad de heter.
Pälsdjursallergi vill jag inte ens tänka mig att ngn av oss har, funderar allvarligt på om vi ska skaffa katt eller hund först, när Lillan blir tre sisådär ... rätt kattä
Quote from Lars Mörrby on 30 October 2007, 19:01Lingling,
var medveten om att en hund innebär betydligt mer jobb än en katt. Att skaffa hundvalp är som att skaffa en bebis till. Den skall ut och rastas varje gång den ätit, mitt i natten etc. Om du reser bort och inte kan ta hunden med dig så måste den
Lingling,
var medveten om att en hund innebär betydligt mer jobb än en katt. Att skaffa hundvalp är som att skaffa en bebis till. Den skall ut och rastas varje gång den ätit, mitt i natten etc. Om du reser bort och inte kan ta hunden med dig så måste den