Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anmäld:) Kommer bli en kul vår med första vasaloppet-göteborgsvarvet-halvvättern-vätternrundan-jubileumsmarathon-vansbro.

En hel del stora tävlingar för en 18 åring:) Men det kommer bli kul:)

Jag tycker tvärtom att bomull är ett underskattat material för löpning. Varma dagar fångar bomullen upp svetten så att den inte rinner ner i skorna och orsakar skav. Bomullskläderna håller också kvar fukten länge så att det svalkar skönt flera timmar efte

Ja men jag kände mej faktiskt _för_ kall dom gånger vi stannade till. Det var inte behagligt.

..tackars Peter, du är nog för vek för att springa jubileumsmaran.

ja det blir till att stanna hemma, ligga i fosterställning under soffan när ni andra springer

Vet inte hur det är med platser kvar, anmälan är iaf inte stängd, men drabbades av ett "aber", kan man springa ett 12-kilometerslopp, landsväg, den 8/7 och sedan fixa en mara?

Tidstypisk träningsklädel?
Bloomers som basketlaget, eller herrkläder med en

Det här är anledningen till att jag har kommit i gång med träningen och fixat två halvmaror. Det trodde jag inte för 5 år sen 😉

Lyckades hitta en dator med uppkoppling under semesterveckan på Blidö i Stockholms skärgård och kunde anmäla mig ca 14.15. Ha

Finns ca 400 platser kvar idagsläget 🙂

Jag anmälde mig idag, och det verkar finnas platser kvar. Blir maratondebut för mig, men det kändes passande för en historiker.

185 platser kvar igår.
Fullbokat idag?