Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 16:09Anmäld:) Kommer bli en kul vår med första vasaloppet-göteborgsvarvet-halvvättern-vätternrundan-jubileumsmarathon-vansbro.
En hel del stora tävlingar för en 18 åring:) Men det kommer bli kul:)
Anmäld:) Kommer bli en kul vår med första vasaloppet-göteborgsvarvet-halvvättern-vätternrundan-jubileumsmarathon-vansbro.
En hel del stora tävlingar för en 18 åring:) Men det kommer bli kul:)
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 18:52Jag tycker tvärtom att bomull är ett underskattat material för löpning. Varma dagar fångar bomullen upp svetten så att den inte rinner ner i skorna och orsakar skav. Bomullskläderna håller också kvar fukten länge så att det svalkar skönt flera timmar efte
Jag tycker tvärtom att bomull är ett underskattat material för löpning. Varma dagar fångar bomullen upp svetten så att den inte rinner ner i skorna och orsakar skav. Bomullskläderna håller också kvar fukten länge så att det svalkar skönt flera timmar efte
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 19:32Ja men jag kände mej faktiskt _för_ kall dom gånger vi stannade till. Det var inte behagligt.
Ja men jag kände mej faktiskt _för_ kall dom gånger vi stannade till. Det var inte behagligt.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 20:04..tackars Peter, du är nog för vek för att springa jubileumsmaran.
..tackars Peter, du är nog för vek för att springa jubileumsmaran.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 21:28ja det blir till att stanna hemma, ligga i fosterställning under soffan när ni andra springer
ja det blir till att stanna hemma, ligga i fosterställning under soffan när ni andra springer
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 16:14Vet inte hur det är med platser kvar, anmälan är iaf inte stängd, men drabbades av ett "aber", kan man springa ett 12-kilometerslopp, landsväg, den 8/7 och sedan fixa en mara?
Tidstypisk träningsklädel?
Bloomers som basketlaget, eller herrkläder med en
Vet inte hur det är med platser kvar, anmälan är iaf inte stängd, men drabbades av ett "aber", kan man springa ett 12-kilometerslopp, landsväg, den 8/7 och sedan fixa en mara?
Tidstypisk träningsklädel?
Bloomers som basketlaget, eller herrkläder med en
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 23:53Det här är anledningen till att jag har kommit i gång med träningen och fixat två halvmaror. Det trodde jag inte för 5 år sen 😉
Lyckades hitta en dator med uppkoppling under semesterveckan på Blidö i Stockholms skärgård och kunde anmäla mig ca 14.15. Ha
Det här är anledningen till att jag har kommit i gång med träningen och fixat två halvmaror. Det trodde jag inte för 5 år sen 😉
Lyckades hitta en dator med uppkoppling under semesterveckan på Blidö i Stockholms skärgård och kunde anmäla mig ca 14.15. Ha
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 12:22Finns ca 400 platser kvar idagsläget 🙂
Finns ca 400 platser kvar idagsläget 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 10:44Jag anmälde mig idag, och det verkar finnas platser kvar. Blir maratondebut för mig, men det kändes passande för en historiker.
Jag anmälde mig idag, och det verkar finnas platser kvar. Blir maratondebut för mig, men det kändes passande för en historiker.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 10:10185 platser kvar igår.
Fullbokat idag?
185 platser kvar igår.
Fullbokat idag?