Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Christer, jag hade inte heller med mig den så det fick bli till att använda något obskyrt kort från Siba (H)

Tjoho jag lyckades anmäla mig halvt uthängande genom fönstret med mobilt bredband ute på landet. Det var förmodligen jobbigare än själva loppet.

Ja. Det där n-et undrar jag vart det kom i från. Nu verkar det funka bra! 🙂

Karolina, jo det går att betala med kort, men vissa kort som är anslutna till en internetbank (typ Nordeas VISA) kommer ändå begära att man identifierar sig med dosan.

Lyckades bli anmäld till Jubileumsmarathon! Ser fram mot att springa loppet som säkert kommer bli något utöver det vanliga med bl.a. funktionärer och kanske även en och annan deltagare i tidstypiska kläder. Dagen därpå en avslutningsfest för alla deltagar

2500 anmälningar kom tydligen in första timmen... då är det ju gott om platser kvar! 🙂

Är det någon som har fått bekräftlse via mejl på sin anmälan?

"Det innebär att det klockan 14.55 den 14 juli fanns 3 548 platser
kvar i loppet.
Information om hur du anmäler dig hittar du på http://www.jubileumsmarathon.se "

Jag anmälde mig till SThlms maran 2012 & kunde även anmäla mig till jubileums mara då.

Jo, jag hade bara Visakort med mig - man kan ju inte släpa på alla obskyra kort - kanske att Ikea-kortet hade funkat!?

Jag anmälde mig ca kvart över två, via rätt skakig 3G-förbindelse, gick som en klocka, och bekräftelsemailet låg i min inkorg mindre än 30 sek efter att sidan bekräftat min anmälan.
Faktiskt lite imponerad över att det funkade så väl som det gjorde, dimen