Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:24Christer, jag hade inte heller med mig den så det fick bli till att använda något obskyrt kort från Siba (H)
Christer, jag hade inte heller med mig den så det fick bli till att använda något obskyrt kort från Siba (H)
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:24Tjoho jag lyckades anmäla mig halvt uthängande genom fönstret med mobilt bredband ute på landet. Det var förmodligen jobbigare än själva loppet.
Tjoho jag lyckades anmäla mig halvt uthängande genom fönstret med mobilt bredband ute på landet. Det var förmodligen jobbigare än själva loppet.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:24Ja. Det där n-et undrar jag vart det kom i från. Nu verkar det funka bra! 🙂
Ja. Det där n-et undrar jag vart det kom i från. Nu verkar det funka bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:25Karolina, jo det går att betala med kort, men vissa kort som är anslutna till en internetbank (typ Nordeas VISA) kommer ändå begära att man identifierar sig med dosan.
Karolina, jo det går att betala med kort, men vissa kort som är anslutna till en internetbank (typ Nordeas VISA) kommer ändå begära att man identifierar sig med dosan.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 15:39Lyckades bli anmäld till Jubileumsmarathon! Ser fram mot att springa loppet som säkert kommer bli något utöver det vanliga med bl.a. funktionärer och kanske även en och annan deltagare i tidstypiska kläder. Dagen därpå en avslutningsfest för alla deltagar
Lyckades bli anmäld till Jubileumsmarathon! Ser fram mot att springa loppet som säkert kommer bli något utöver det vanliga med bl.a. funktionärer och kanske även en och annan deltagare i tidstypiska kläder. Dagen därpå en avslutningsfest för alla deltagar
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 15:452500 anmälningar kom tydligen in första timmen... då är det ju gott om platser kvar! 🙂
2500 anmälningar kom tydligen in första timmen... då är det ju gott om platser kvar! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 15:53Är det någon som har fått bekräftlse via mejl på sin anmälan?
Är det någon som har fått bekräftlse via mejl på sin anmälan?
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 15:58"Det innebär att det klockan 14.55 den 14 juli fanns 3 548 platser
kvar i loppet.
Information om hur du anmäler dig hittar du på www.jubileumsmarathon.se "Jag anmälde mig till SThlms maran 2012 & kunde även anmäla mig till jubileums mara då.
"Det innebär att det klockan 14.55 den 14 juli fanns 3 548 platser
kvar i loppet.
Information om hur du anmäler dig hittar du på http://www.jubileumsmarathon.se "
Jag anmälde mig till SThlms maran 2012 & kunde även anmäla mig till jubileums mara då.
Quote from Elias Engqvist on 14 July 2011, 16:21Jo, jag hade bara Visakort med mig - man kan ju inte släpa på alla obskyra kort - kanske att Ikea-kortet hade funkat!?
Jo, jag hade bara Visakort med mig - man kan ju inte släpa på alla obskyra kort - kanske att Ikea-kortet hade funkat!?
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 17:13Jag anmälde mig ca kvart över två, via rätt skakig 3G-förbindelse, gick som en klocka, och bekräftelsemailet låg i min inkorg mindre än 30 sek efter att sidan bekräftat min anmälan.
Faktiskt lite imponerad över att det funkade så väl som det gjorde, dimen
Jag anmälde mig ca kvart över två, via rätt skakig 3G-förbindelse, gick som en klocka, och bekräftelsemailet låg i min inkorg mindre än 30 sek efter att sidan bekräftat min anmälan.
Faktiskt lite imponerad över att det funkade så väl som det gjorde, dimen