Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:02I övermorgon 13.48 smäller det på hemsidan! 🙂
Edit: Råkade skriva "I morgon" istället för "I övermorgon" ...
I övermorgon 13.48 smäller det på hemsidan! 🙂
Edit: Råkade skriva "I morgon" istället för "I övermorgon" ...
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:04Fast i övermorgon väl? (H)
Fast i övermorgon väl? (H)
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:29Du har rätt! Jag blev lite för ivrig, fast jag redan är anmäld! 😛
Du har rätt! Jag blev lite för ivrig, fast jag redan är anmäld! 😛
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 15:30Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 20:29KULTMARORNAS KULTMARATHON.....ja visst...?(För SVENSKAR...)
Men jag sätter en bira på att det inte kommer att vara fulltecknat under den första veckan...??????
Som jag ser det så är det ju endast fyra tusen som vill springa....å så ska dom bestämma sig fö
KULTMARORNAS KULTMARATHON.....ja visst...?(För SVENSKAR...)
Men jag sätter en bira på att det inte kommer att vara fulltecknat under den första veckan...??????
Som jag ser det så är det ju endast fyra tusen som vill springa....å så ska dom bestämma sig fö
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:51Någon som lyckats anmäla sig än, jag kommer inte ens in på hemsidan nu.
Någon som lyckats anmäla sig än, jag kommer inte ens in på hemsidan nu.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:52Känns som deras server inte höll för anstormningen. Det lär väl lugna ner sig så småningom
Känns som deras server inte höll för anstormningen. Det lär väl lugna ner sig så småningom
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:53Jag pendlar mellan att inte komma in på hemsidan och att komma till sidan om att anmälan öppnar kl 13:48...
Jag pendlar mellan att inte komma in på hemsidan och att komma till sidan om att anmälan öppnar kl 13:48...
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:54Jonas, samma här... Segt!
Jonas, samma här... Segt!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 13:56Nu kommer jag in på den engelska anmälningssidan, men jag vill ju inte betala i Euro...
Nu kommer jag in på den engelska anmälningssidan, men jag vill ju inte betala i Euro...