Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 06:45Kan det ha varit SM-maran 1911 på Valhalla IP, Göteborg?
Kan det ha varit SM-maran 1911 på Valhalla IP, Göteborg?
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:17Vad jag kan minnas så här i efterhand (dvs efter att ha kollat upp i mina resultat...ehe...) så var det 991106 och kallades Vintermarathon/Jubileumsloppet. Start i Östertälje i utkanten av Södertälje och gick sedan in mot Stockholm för att vända i dess ut
Vad jag kan minnas så här i efterhand (dvs efter att ha kollat upp i mina resultat...ehe...) så var det 991106 och kallades Vintermarathon/Jubileumsloppet. Start i Östertälje i utkanten av Södertälje och gick sedan in mot Stockholm för att vända i dess ut
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:54Anmälde mig nyss till den vanliga maran men såg ingen möjlighet att anmäla sig till Jubileumsmaran. Är de 1000 reserverade platserna tecknade redan? Var fanns möjligheten att anmäla sig?
Anmälde mig nyss till den vanliga maran men såg ingen möjlighet att anmäla sig till Jubileumsmaran. Är de 1000 reserverade platserna tecknade redan? Var fanns möjligheten att anmäla sig?
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:01Det fanns en checkbox för detta i listan med bla t-shirtbeställning.
Det fanns en checkbox för detta i listan med bla t-shirtbeställning.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 10:03Hmm, kanske missade den då jag inte tittade så noga där.
Hmm, kanske missade den då jag inte tittade så noga där.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:33Det står på jubileumsmarans hemsida att banan är kuperad och att största höjdskillnaden är 41 m. På stockholms marathon uppges höjdskillnaden till ca 35 m, men den mest intressanta frågan är väl stor den totala höjdstigningen (och förlusten är). Lyckades
Det står på jubileumsmarans hemsida att banan är kuperad och att största höjdskillnaden är 41 m. På stockholms marathon uppges höjdskillnaden till ca 35 m, men den mest intressanta frågan är väl stor den totala höjdstigningen (och förlusten är). Lyckades
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:40De är nog ganska likvärdiga. Prova själv den 11/7: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1042918
De är nog ganska likvärdiga. Prova själv den 11/7: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1042918
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:55Nu har jag ju inte sprungit stockholmmarathon heller så jag har inget att jämföra med, men tänkte göra marathondebut nästa år och funderar på vilken jag ska välja...
Nu har jag ju inte sprungit stockholmmarathon heller så jag har inget att jämföra med, men tänkte göra marathondebut nästa år och funderar på vilken jag ska välja...
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 09:59@Emma
kör båda vetja, du har massor av tid för återhämtning mellan (H)
@Emma
kör båda vetja, du har massor av tid för återhämtning mellan (H)
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 10:18Om man av ett eller annat skäl inte vill köra båda så skulle jag säga såhär:
Jubileumsmarathon: Ett unikt tillfälle, historiens vingslag, stilig medalj (gissar jag), jippon kring tävlingen (hoppas jag), tråkig vändbana nära stora motorvägar.
Stockholm M
Om man av ett eller annat skäl inte vill köra båda så skulle jag säga såhär:
Jubileumsmarathon: Ett unikt tillfälle, historiens vingslag, stilig medalj (gissar jag), jippon kring tävlingen (hoppas jag), tråkig vändbana nära stora motorvägar.
Stockholm M