Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anmäld!
Blir premiärmaror för mig, 2 st inom knappa 6 veckor. Återstår att se hur det upplägget kommer se ut?

Passade på att införskaffa Garmin 305 igår för att få styrsel på träningen närmaste året iaf..

Anmäld.
Nu rackarns är det bara att träna.

Anmäld och betald både Stockholm mara och Jubileums mara -2012
1820:- för bägge. det är dyrt att springa.

Det blir många resor till Stockholm nästa år.

Ja, jösses, det blev (blir) lite pengar.

Har varit så sugen på att springa denna jubileumsmarathon ända sedan jag hörde talas om den för ett par år sedan och nu är man då anmäld 🙂

Anmäld. Blir litet historiskt.
Hörde innan årets Stockholm marathon att det nästa år blir två maror i Stockholm. Men jag får det till fyra: Vällingby, Stockholm, Jubileumsmaran och så har vi ju Vintermaran. Den sista arrangeras av Fredrikshof som vann la

Maradebut för mig kanske? Synd att det inte var en dag senare. Hade varit kul att få göra min debut på min födelsedag 😀

Är det någon som vet om det är vanligt med jubileumsmarathon liknande denna? Jag tycker att det är ett trevligt initiativ, marathonbekanta från Tyskland som sprang Stockholmsmaran för några år sen var noga med att betona att det var vid Olympiastadion som

Det är nog inte så vanligt att man firar 100-årsjubileum.

Eftertanke: Eller det kanske det är, men vi har kanske inte så många så gamla lopp bara?

Jag deltog för ett antal år sedan i åminnet av Sveriges första marathonlopp.
På nästan samma bana som då.
Vilket år?
Vet jag, men vet ni?
Var gick det av stapeln?

Både 1982 och 1983 var det extra marathon insatta i Stockholm. Något av dessa som åsyftas?