Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 11:05Emma: Min rekommendation blir utan tvekan att välja Stockholmsmaran före jubileumsmaran. Den första vet man ju att det blir massor av folk, både på och bredvid banan, ett säkert arrangemang. Rejält folkfest och en inspirerande bana. Jubileumsmaran blir li
Emma: Min rekommendation blir utan tvekan att välja Stockholmsmaran före jubileumsmaran. Den första vet man ju att det blir massor av folk, både på och bredvid banan, ett säkert arrangemang. Rejält folkfest och en inspirerande bana. Jubileumsmaran blir li
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 11:10Ibland måste man våga välja och även välja bort, även om det skapar viss ångest 😉
Jag valde vanliga maran och valde bort jubileumsmaran. Jag är inte mycket för att sitta och berätta gamla minnen och det ger mig inget att ha varit med om något unikt etc
Ibland måste man våga välja och även välja bort, även om det skapar viss ångest 😉
Jag valde vanliga maran och valde bort jubileumsmaran. Jag är inte mycket för att sitta och berätta gamla minnen och det ger mig inget att ha varit med om något unikt etc
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 12:41Jag har aldrig känt mig lockad av att springa en mara, men jag lockades av att det gäller en gång och att det blir unikt. Det blir en press på mig och jag behöver deadlines.
Jag har aldrig känt mig lockad av att springa en mara, men jag lockades av att det gäller en gång och att det blir unikt. Det blir en press på mig och jag behöver deadlines.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 13:34Tanken var ju kanske att cykla ett varv runt vättern också i juni så att springa båda är inte aktuellt. Det som lockar mig med jubileumsmaran är att den ligger senare på säsongen och att den bara är en gång. Stockholmsmaran kan jag ju springa ett annat år
Tanken var ju kanske att cykla ett varv runt vättern också i juni så att springa båda är inte aktuellt. Det som lockar mig med jubileumsmaran är att den ligger senare på säsongen och att den bara är en gång. Stockholmsmaran kan jag ju springa ett annat år
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 13:54Kombinationen Stockholm Marathon och Vätternrundan görs av hundratals personer varje år så det verkar ju fungera för de flesta.
Jag har sprungit 1912-års maratonbana tre gånger. Det finns en ruggigt brant backe i höjd med Järva Krog parallellt med E4an o
Kombinationen Stockholm Marathon och Vätternrundan görs av hundratals personer varje år så det verkar ju fungera för de flesta.
Jag har sprungit 1912-års maratonbana tre gånger. Det finns en ruggigt brant backe i höjd med Järva Krog parallellt med E4an o
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 14:05Ahh, back in the days när jag sprang med skor 🙂
Eller 2010 när det blev snusnäsduk på skallen och bomullsplagg. Yuk...
Ahh, back in the days när jag sprang med skor 🙂
Eller 2010 när det blev snusnäsduk på skallen och bomullsplagg. Yuk...
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 14:23Själv sprang jag mitt första långlopp just för att det var ett unikt engångs tillfälle. Jo..morrss Broloppet har gått av stapeln många gånger sen dess.
Det kan jag tycka vad jag vill om men den första gången var det mitt mål och min inspiration att komm
Själv sprang jag mitt första långlopp just för att det var ett unikt engångs tillfälle. Jo..morrss Broloppet har gått av stapeln många gånger sen dess.
Det kan jag tycka vad jag vill om men den första gången var det mitt mål och min inspiration att komm
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 08:31Två dagar kvar tills anmälan öppnar. Nån som vet hur det funkar? Kommer den öppnas elektroniskt på hemsidan då eller?
Tacksam för svar!
Två dagar kvar tills anmälan öppnar. Nån som vet hur det funkar? Kommer den öppnas elektroniskt på hemsidan då eller?
Tacksam för svar!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 12:09öppnas elektroniskt! tips lägg in på outlook kalendar med påminnelse, lycka till! inte säkert på tiden bara....
öppnas elektroniskt! tips lägg in på outlook kalendar med påminnelse, lycka till! inte säkert på tiden bara....
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 14:48Fick anmälan som "SPAM" ???????
Fick anmälan som "SPAM" ???????