Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 04:53Är linnet något som alla får eller skulle man beställt det extra?
Är linnet något som alla får eller skulle man beställt det extra?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 05:51Det skulle man beställt extra, men jag har för mig att man kan beställa det från löparshopen också.
Det skulle man beställt extra, men jag har för mig att man kan beställa det från löparshopen också.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 08:07Det var unisex-storlekar, så jag avstod linnet, vad hade det för fason?
Antog dels att det var för rakt, eller brett där det ska vara smalt och smalt där det ska vara brett, men dessutom är det så svårt att veta vad SML betyder. Låter som om M hade varit
Det var unisex-storlekar, så jag avstod linnet, vad hade det för fason?
Antog dels att det var för rakt, eller brett där det ska vara smalt och smalt där det ska vara brett, men dessutom är det så svårt att veta vad SML betyder. Låter som om M hade varit
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 10:20Mitt M kändes Minent. Tyckte det var riktigt snyggt och skönt men vete tusan om jag ska springa i det då det är 100% bomull.
Mitt M kändes Minent. Tyckte det var riktigt snyggt och skönt men vete tusan om jag ska springa i det då det är 100% bomull.
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2011, 10:26Jim, mfl, nu pratar vi nog om olika tröjor. Den det står "Jag tränar för..." var ju i funktionsmatrial! Man kunde nog beställa olika sorters tröjor varav en skulle efterlikna orginalet från 1912?
Jim, mfl, nu pratar vi nog om olika tröjor. Den det står "Jag tränar för..." var ju i funktionsmatrial! Man kunde nog beställa olika sorters tröjor varav en skulle efterlikna orginalet från 1912?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 10:27Aha. Jag pratar om ett linne, inte en tröja. 🙂
Aha. Jag pratar om ett linne, inte en tröja. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:01Jag pratar om linnet, dvs. det med den svenska flaggan på. Det är helt rakt skuret och stort. Eller så är det jag som har för klen överkropp (med alla muskler i cykelbenen eller nåt) 😉
Jag pratar om linnet, dvs. det med den svenska flaggan på. Det är helt rakt skuret och stort. Eller så är det jag som har för klen överkropp (med alla muskler i cykelbenen eller nåt) 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 11:53Min large är som ett tält!
Min large är som ett tält!
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 14:34Fick mitt igår, ett rejält stort för att vara medium, tur jag inte tog large (jag är 184/73 kg).
Funkiströjan var också lite sär, mer urringad i halsen än jag är van vid, vilket gör att clipset för lurarna kommer längre ned än vanligt. Kändes bredare än m
Fick mitt igår, ett rejält stort för att vara medium, tur jag inte tog large (jag är 184/73 kg).
Funkiströjan var också lite sär, mer urringad i halsen än jag är van vid, vilket gör att clipset för lurarna kommer längre ned än vanligt. Kändes bredare än m
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 18:29Funkiströjan fanns i herr- och damstl så en sån köpte jag och den är OK, men inte märkvärdig. Sitter väl någorsånär.
Funkiströjan fanns i herr- och damstl så en sån köpte jag och den är OK, men inte märkvärdig. Sitter väl någorsånär.