Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:54🙂 Jag lyckades anmäla mig i torsdags så nu blir det 2 st maror i Stockholm i sommar för mig! 🙂
🙂 Jag lyckades anmäla mig i torsdags så nu blir det 2 st maror i Stockholm i sommar för mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 19:40Vilket maratonlopp kommer att bli fulltecknat först:
Stockholm Marathon eller
Jubileumsmaraton....Båda verkar ju vara fulltecknade nu så då kanske vi kan återvända till tråden????????
Vilket maratonlopp kommer att bli fulltecknat först:
Stockholm Marathon eller
Jubileumsmaraton....
Båda verkar ju vara fulltecknade nu så då kanske vi kan återvända till tråden????????
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:56Är inte tråden jubileumsmarathon precis som vi pratar om? =P
Är inte tråden jubileumsmarathon precis som vi pratar om? =P
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 19:33Nääääääe David.....Tror att det var Micke Backlöparen som startade en tråd i detta så otroligt angelägna å intressanta ämne....tja halva Sverige å delar av Norge hörde omedelbums av sig....ehe....
Nääääääe David.....Tror att det var Micke Backlöparen som startade en tråd i detta så otroligt angelägna å intressanta ämne....tja halva Sverige å delar av Norge hörde omedelbums av sig....ehe....
Quote from Funbeat user on 23 December 2011, 15:03Jag har fortfarande min plats kvar och nu är flygbiljetterna till Japan köpta! Så om det finns någon som vill springa istället för mig (antagligen lättast om det är en tjej/kvinna, vet inte hur det riktigt fungerar att byta) så finns en startplats! =)
/J
Jag har fortfarande min plats kvar och nu är flygbiljetterna till Japan köpta! Så om det finns någon som vill springa istället för mig (antagligen lättast om det är en tjej/kvinna, vet inte hur det riktigt fungerar att byta) så finns en startplats! =)
/J
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 22:26Jag fick reda på att det skulle släppas biljetter i december. Jag hade under några månader funderat på om jag skulle försöka mig på att springa ett marathon. Men så var det vanliga marathonet fullt. Så då blev det jubileumsmaran!
Efter att jag anmälde mi
Jag fick reda på att det skulle släppas biljetter i december. Jag hade under några månader funderat på om jag skulle försöka mig på att springa ett marathon. Men så var det vanliga marathonet fullt. Så då blev det jubileumsmaran!
Efter att jag anmälde mi
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 23:13Då har du alltså 5 månader på dig att backträna 😉 för backigt är det.
Då har du alltså 5 månader på dig att backträna 😉 för backigt är det.
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 12:13Någon som har ett gps-spår, som går att lägga över på en garmin? Tänkte testa banan, i alla fall ena vägen. Om det är någon annan som jobbar i Kista eller Sollentuna och bor söderut, så kan vi göra sällskap någon dag efter jobbet, och springa in från vänd
Någon som har ett gps-spår, som går att lägga över på en garmin? Tänkte testa banan, i alla fall ena vägen. Om det är någon annan som jobbar i Kista eller Sollentuna och bor söderut, så kan vi göra sällskap någon dag efter jobbet, och springa in från vänd
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 19:18Här är det spår som vi kommit fram till stämmer bäst med ursprungliga bansträckningen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=lktkrlztyjkpdxuq
Däremot kommer kanske själva tävlingen dras något annorlunda för att göra plats för den stora mängden löpare och f
Här är det spår som vi kommit fram till stämmer bäst med ursprungliga bansträckningen: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=lktkrlztyjkpdxuq
Däremot kommer kanske själva tävlingen dras något annorlunda för att göra plats för den stora mängden löpare och f
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 22:38Kanon, tack!
Jo, de kommer nog dra om vissa bitar kan jag tänka mig. De verkar sikta på 10.000 löpare, mer än vad de sa från början. Så trångt lär det nog bli..
Kanon, tack!
Jo, de kommer nog dra om vissa bitar kan jag tänka mig. De verkar sikta på 10.000 löpare, mer än vad de sa från början. Så trångt lär det nog bli..