Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 14:00Anmäld 🙂
Anmäld 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 18:51Anmäld!
Råkade läsa igår att de skulle släppa 500 extra platser idag, så jag gjorde en "spontan-anmälan".
Jag har aldrig sprungit längre än 2,2 mil i sträck. Vad har jag gett mig in på?! 🙂
Anmäld!
Råkade läsa igår att de skulle släppa 500 extra platser idag, så jag gjorde en "spontan-anmälan".
Jag har aldrig sprungit längre än 2,2 mil i sträck. Vad har jag gett mig in på?! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 21:08Jag spontananmälde mig i december när de släppte några platser :p
Jag har sprungit som mest 2,1 mil, men det var gbg-varvet. Det är blir betydligt mer kuperat. Jag undrar om jag hinner i mål i tid 😮 Men jag ligger i alla fall 5 veckor före Szalkais mara-
Jag spontananmälde mig i december när de släppte några platser :p
Jag har sprungit som mest 2,1 mil, men det var gbg-varvet. Det är blir betydligt mer kuperat. Jag undrar om jag hinner i mål i tid 😮 Men jag ligger i alla fall 5 veckor före Szalkais mara-
Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 21:20La La La La La La La La La La La La, nåt rep vill jag inte höra något om.....
Jag har sprungit två halvmaror som längst och har varit sjuk nu tre veckor i februari, ligger typ "lite" efter i mitt program.
La La La La La La La La La La La La, nåt rep vill jag inte höra något om.....
Jag har sprungit två halvmaror som längst och har varit sjuk nu tre veckor i februari, ligger typ "lite" efter i mitt program.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 08:52Camilla: Två halvmaror är ju en mara 😉
Camilla: Två halvmaror är ju en mara 😉
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 12:36Joakim jag tar gärna och test springer den helg om det låter bra...
Joakim jag tar gärna och test springer den helg om det låter bra...
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 17:06Det är så jag tänker. Typ 😉
Jag sprang Kungsholmen Runt förra våren och var trött på slutet. Funderade på hur trött jag skulle vara efter dubbla sträckan men också dubbelt glad och stolt 😀
Det är så jag tänker. Typ 😉
Jag sprang Kungsholmen Runt förra våren och var trött på slutet. Funderade på hur trött jag skulle vara efter dubbla sträckan men också dubbelt glad och stolt 😀
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 17:55Halvmarathon är en mycket jobbigare distans än ett helt marathon.
Halvmarathon är en mycket jobbigare distans än ett helt marathon.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 18:00För att då inte tala om kvarts-marathon.....tortyr från första steget tills du somnar...hjäääälllp.!!?
Jubileums-maran är ett typiskt marathon-lopp där du ska utnyttja hela den uttalade maxtiden...å lite till. Njut av atmosfären...insup det historiska...å
För att då inte tala om kvarts-marathon.....tortyr från första steget tills du somnar...hjäääälllp.!!?
Jubileums-maran är ett typiskt marathon-lopp där du ska utnyttja hela den uttalade maxtiden...å lite till. Njut av atmosfären...insup det historiska...å
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 20:58Mig kommer ni se! Hejjande längs med trottoaren, antagligen på flera olika ställen då jag kommer ha spring i benen. 🙂
Mig kommer ni se! Hejjande längs med trottoaren, antagligen på flera olika ställen då jag kommer ha spring i benen. 🙂