Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:28Efter att ha sett bilden på linnet så känns det inte som att jag gick miste om något speciellt. Eller är verkligheten bättre än bilden?
Efter att ha sett bilden på linnet så känns det inte som att jag gick miste om något speciellt. Eller är verkligheten bättre än bilden?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 08:28Funktionströjan (inte linnet) var helt ok, smidigt och bra och skönt material. (finns ju funktionströjor som är som sandpapper mot kroppen vilket den här inte är)
Min XL var lagom tight och lång, men hey, allt är ju relativt vilken kroppsform man har. Min
Funktionströjan (inte linnet) var helt ok, smidigt och bra och skönt material. (finns ju funktionströjor som är som sandpapper mot kroppen vilket den här inte är)
Min XL var lagom tight och lång, men hey, allt är ju relativt vilken kroppsform man har. Min
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 19:24Köper gärna en plats. Då jag Vaknade upp ur divalan alldeles för sent. Vem vet. Ngn kanske redan nu fått förhinder.
Tommie
Tommie.linder@gmail.com
Köper gärna en plats. Då jag Vaknade upp ur divalan alldeles för sent. Vem vet. Ngn kanske redan nu fått förhinder.
Tommie
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 19:46Is i magen för på http://www.jubileumsmarathon.se står det så här "Den 15 november lämnas information här på hemsidan för Jubileumsmarathon om det finns fler platser kvar i loppet och när anmälan i så fall öppnar igen."
Is i magen för på http://www.jubileumsmarathon.se står det så här "Den 15 november lämnas information här på hemsidan för Jubileumsmarathon om det finns fler platser kvar i loppet och när anmälan i så fall öppnar igen."
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 23:12Läste det precis Mickael..
Bara vänta med andra ord...
Tommie
Läste det precis Mickael..
Bara vänta med andra ord...
Tommie
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 20:18Jag har en plats! 🙂 JIPPI! Kul! vi blir bara 8 000, jag måste springa "vanliga maran" bara för att kunna kriga där och njuta här men här skriver jag om träningen (och annat skit) mot två maror (o lite ultra o sånt) 2012
www.runnerslove.wordpress.com
Jag har en plats! 🙂 JIPPI! Kul! vi blir bara 8 000, jag måste springa "vanliga maran" bara för att kunna kriga där och njuta här men här skriver jag om träningen (och annat skit) mot två maror (o lite ultra o sånt) 2012
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 11:12Jag har en PLATS ÖVER TILL MARAN. Köpte i somras med har nu fått exjobb i Japan från april till oktober. Blir en lite väl dyr mara för en student att flyga hem och tillbaka till Japan.. =P
Jag har en PLATS ÖVER TILL MARAN. Köpte i somras med har nu fått exjobb i Japan från april till oktober. Blir en lite väl dyr mara för en student att flyga hem och tillbaka till Japan.. =P
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 21:46du har mai...fast kanske inte är först!
du har mai...fast kanske inte är först!
Quote from Funbeat user on 7 November 2011, 22:44Kanske ska förtydliga lite: Det är en damstartplats och jag vet inte hur det fungerar med en ev. överlåtelse. Någon som vet? =)
Kanske ska förtydliga lite: Det är en damstartplats och jag vet inte hur det fungerar med en ev. överlåtelse. Någon som vet? =)
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 12:33Nu har jag en startplats jag med, hängde lite på låset igår och fick en av de ca 300 platserna som tog slut på 1h, känns ju skönt att veta att man har den iaf! 🙂 Kanske blir premiär för marathondistansen då, en av få distanser från 50km och nedåt som jag
Nu har jag en startplats jag med, hängde lite på låset igår och fick en av de ca 300 platserna som tog slut på 1h, känns ju skönt att veta att man har den iaf! 🙂 Kanske blir premiär för marathondistansen då, en av få distanser från 50km och nedåt som jag