Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det nån som fått något mer än bekräftelse på att du anmält dig? Jag undrar också över startgrupper, nummerlappar, infomail osv...

Jag har inte fått nånting på senare tid iaf

Ähhh....vi får nog vänta tills det där andra loppet i Stockholm har avkutats. Tror att det kommer info i god tid...å vill du kuta på en bra tid så har du nog valt fel lopp....hehehe..!

Så här säger de ju i alla fall på jubileumsmarathon.se:

"2012: All information om loppet hittar du här på hemsidan för Jubileumsmarathon Stockholm 1912–2012. Anmälda löpare kommer dessutom kontinuerligt att få information via e-mail.
I maj 2012 får alla

Mer info om starten
" 2012: Loppet startar inne i Stockholms Stadion, framför den kungliga läktaren kl 13.48 lördagen den 14 juli. Deltagarna springer 3/4 varv innan de lämnar arenan genom valvet mot Valhallavägen.
Löparna delas upp i fyra grupper som sta

Ja jag hoppas verkligen att alla i den kungliga familjen är på plats å hejar av oss i detta otroligt kulturrelaterade lopp. ....Tja Estelle kan väl få lite ledigt typ...men Daniel kan väl agera lite extra typ...Tja det där får väl ge sig liksom.
Å så Cami

Ja, jag hoppas verkligen att de kungliga ställer upp eftersom jag vill minnas att det är tack vare dem som de där förargliga 200 extra metrarna på maran kom till. Avsikten var alltså att springa från maratonporten och till vändmärket sedan tillbaka och ef

Nej Mikael, vad säger du nu? Jag tror ju att detta kommer att bli min enda chans att få ihop till en mara och nu uppmanar du oss andra att springa original-sträckan.
Menar du att jag måste springa maraton fler gånger, jag har hört att det finns en viss r

Det är enkelt åtgärdat. Spring hemifrån till starten som uppvärmning och från målgång och hem som nedjogg så blir det säkert en ultradistans.

I den lokala blaskan från 16:e juli 1996 kunde man läsa att:
en sådan talang som Alexis får man sällan skåda. Särskilt inte en som kommer från Trollhättan.