Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 07:45Jag kommer springa 42195 meter. Det är ju ett marathon 😀
Jag kommer springa 42195 meter. Det är ju ett marathon 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 07:50Det har inte slagit mig förrän nu att om man kommer till start och genomför loppet kommer man alltså inte att kunna säga att man genomfört sin maradebut. Fast det spelar ju ingen roll, då har man det kvar!
Det har inte slagit mig förrän nu att om man kommer till start och genomför loppet kommer man alltså inte att kunna säga att man genomfört sin maradebut. Fast det spelar ju ingen roll, då har man det kvar!
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 08:58Conny, som jag förstått det så kan du välja att springa en slinga extra så att det blir precis lika långt som ett riktigt maraton.
Conny, som jag förstått det så kan du välja att springa en slinga extra så att det blir precis lika långt som ett riktigt maraton.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:08Du är för rolig Mikael 😉
(#) springa hemifrån? Nja, tror inte det men jag har inte bestämt mig för vilken sträcka jag ska springa.
Du är för rolig Mikael 😉
(#) springa hemifrån? Nja, tror inte det men jag har inte bestämt mig för vilken sträcka jag ska springa.
Quote from Funbeat user on 24 April 2012, 09:15Aha, ok det har jag missat. Tack för infon! Är i huvet inte inställd på att kunna delta, därav min brist på inhämtning av information.
Aha, ok det har jag missat. Tack för infon! Är i huvet inte inställd på att kunna delta, därav min brist på inhämtning av information.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 18:52Nu är frågan om jag kan bestämma mig att springa de extra 2 km under loppet eller om jag måste bestämma mig innan start?
Om det blir så att jag har antingen 500m eller 2500m kvar till mål så kan det bli svårt att motivera sig till extra 2000m.
😉
Nu är frågan om jag kan bestämma mig att springa de extra 2 km under loppet eller om jag måste bestämma mig innan start?
Om det blir så att jag har antingen 500m eller 2500m kvar till mål så kan det bli svårt att motivera sig till extra 2000m.
😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 10:37Jag tänkte nog skippa de sista 2 extra kilometrarna. Min motivering är att det är jubileumslopp som försöker återskapa loppet från 1912. Så why not? Marathonlopp finns det gott om så finns massvis med chanser att springa full distans ett annat tillfälle m
Jag tänkte nog skippa de sista 2 extra kilometrarna. Min motivering är att det är jubileumslopp som försöker återskapa loppet från 1912. Så why not? Marathonlopp finns det gott om så finns massvis med chanser att springa full distans ett annat tillfälle m
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 11:41Är inte Rune Larsson från Trollhättan?
Är inte Rune Larsson från Trollhättan?
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 13:41Alexis Ahlgren, K-G Nyström och Rune Larsson är från Trollhättan så där finns löpartraditioner.
Alexis Ahlgren, K-G Nyström och Rune Larsson är från Trollhättan så där finns löpartraditioner.
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 14:37Erik Östbye bodde ett antal år i staden.
Erik Östbye bodde ett antal år i staden.